مهین فرهادی‌زاد:

دوره عالی مدیریت و رهبری ورزش زنان بنا بر نیاز و با هدف جانشین پروری برگزار شد

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۲:۴۸:۰۲
کد خبر: ۱۱۲۳۸۹۸
دوره عالی مدیریت و رهبری ورزش زنان بنا بر نیاز و با هدف جانشین پروری برگزار شد
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: دوره عالی مدیریت و رهبری ورزش زنان بنابر نیاز به جانشین پروری و حضور مدیران زن توانمند در سطوح و بخش های مختلف ورزش با همکاری فدراسیون های ورزشی، ورزشکاران، مربیان و فعالان برگزار شد.

به گزارش برنا، مهین فرهادی زاد در نشست هم اندیشی روسای فدراسیون های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک اظهار داشت: با وجود شیوع ویروس کرونا فدراسیون های ورزشی در بخش بانوان فعالیت ها و برنامه های خوبی را برای پویایی ورزش اجرا کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی، برگزاری مسابقات لیگ‌ پس از صدور مجوز ستاد مقابله با کرونا در ورزش و اردوهای تیم های ملی را اهم اقدامات فدراسیون ها عنوان کرد و افزود: در برخی فدراسیون ها و رشته‌ها مانند بسکتبال و والیبال برنامه ها با قوت و کیفیت بیشتری پیگیری شد و برخی رشته ها نیز لیگ های خود را به صورت مجازی برگزار کردند.

معاون توسعه ورزش بانوان پیرامون اردوهای تیم‌های گفت: ملی پوشان ما برای کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک توکیو و موفقیت در این رویداد بزرگ تمرینات خود را با جدیت دنبال می کنند و معاونت بانوان اردوهای تیم های ملی را بررسی و مشکلات احتمالی ملی پوشان را رسیدگی می کند.

فرهادی زاد با تاکید بر اهمیت و نقش رسانه ها در پیشرفت ورزش بانوان گفت: فدراسیون های ورزشی باید از طریق انعکاس مناسب اخبار بانوان شرایط سرمایه‌گذاری در این بخش را تسهیل کنند تا با جذب حامیان مالی توسعه ورزش بانوان سرعت بیشتری پیدا کند.

معاون وزیر ورزش و جوانان به دوره عالی مدیریت و رهبری ورزش زنان اشاره و تصریح کرد: بنا بر نیاز به جانشین پروری و حضور مدیران زن توانمند در سطوح و بخش های مختلف ورزش با همکاری فدراسیون های ورزشی، ورزشکاران، مربیان و فعالان در فدراسیون ها شناسایی شدند و پس از انجام مصاحبه طبق شاخص های مدنظر، پذیرفته شدگان به دوره رهبری در ورزش زنان راه خواهند یافت تا در آینده به عنوان نیروهای کارآمد فدراسیون‌ها در اختیار گرفته شوند.

نظر شما