پیشکسوت فوتبال خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

روزهای روشن فولاد در پیش است/ نکونام باید حفظ شود

۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۶:۱۷:۴۷
کد خبر: ۱۱۲۴۱۵۶
روزهای روشن فولاد در پیش است/ نکونام باید حفظ شود
رحیم حلفی با حمایت از نکونام می‌گوید، تیم فولاد در یازده هفته اخیر عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشته است.

به گزارش برنا؛ رحیم حلفی، پیشکسوت فوتبال خوزستان با اشاره به وضعیت فولاد در یازده هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: کیفیت فولاد را همه در بازی با پرسپولیس دیدند. وقتی پرسپولیس با این همه مهره در ورزشگاه خانگی مجبور به بازی تدافعی می‌شود و بعضی بازیکنانش مثل حامد لک دست به اتلاف وقت می‌زند تا جایی که داور مجبور به دادن کارت زرد به او می‌شود، شما متوجه کیفیت و قدرت فولاد می‌شوید. فرصت‌هایی که فولاد در این بازی بدست آورد خیلی بیشتر از پرسپولیس بود و آمار هم همگی حکایت از برتری فولاد داشت اما در آخر پرسپولیس پیروز شد. روزهای روشن فولاد در ادامه به وجود خواهد آمد و شک نداشته باشید که این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

او با تمجید از عملکرد جواد نکونام و کادرش در فولاد گفت: خوشحالم که نکونام با تجربه‌ای ارزشمند از دوران بازیگریش در ایران و اسپانیا و همینطور کار با مربیان بزرگی چون کارلوس کی‌روش چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی به فوتبال خوزستان آمد. نکونام در کنار علی دایی سمبل فوتبال ایران در دنیاست و حضور او در فولاد فرصت و غنیمتی است که باید او را هر طور شده حفظ کنیم. فولاد تغییراتی داشته و باید فرصت به این تیم داد چرا که نمایش خوبی را ارائه می‌کنند و قطعا در ادامه لیگ باعث شادی هواداران پرشور فولاد می‌شوند، هوادارانی که سرمایه اصلی باشگاه هستند و وجودشان آرزوی هر باشگاهی است.

حلفی افزود: نکونام در دوران مربیگری هم پله به پله کارش را جلو برد و مثل خیلی های دیگر نبود که با رابطه تیم بگیرد. اوج کار او هم سال قبل بود که در کمال ناباوری و در حالی که کسی از فولاد انتظار نداشت، در یکی از دشوارترین فصول لیگ برتر ایران برای خوزستان در آسیا سهمیه گرفت. امیدوارم فولاد امسال بتواند روند رو به رشد فصل گذشته را با نکونام و کادر زحمتکشش ادامه دهد و ما هم وظیفه داریم تا آخر لیگ از این تیم و کادرش تا رسیدن به موفقیت نهایی حمایت کنیم. بهترین‌ها در آسیا حاضر می‌شوند و باید از تیم جوان و یکدست فولاد حمایت کرد تا با پیروزی برابر الوحده امارات بتواند به مرحله گروهی برسد.

او افزود: آقای آذری سیاست خوبی را در باشگاه در پیش گرفته و کسانی که با پیراهن فولاد عرق ریخته‌اند و برای شادی هواداران تلاش کرده‌اند را به مجموعه اضافه کرده‌اند. این کار را باید تقدیر کرد و به نظر من کار مثبتی است چرا که پیشکسوتان دل‌شان به حال تیم می‌سوزد و قطعا شایسته حضور در ارکان مختلف باشگاه هستند. ما هم در فولادنوین یک تیم خوب و جوان را تشکیل داده‌ایم، ۸۰ درصد تیم ما عوض شده و نیاز به فرصت داریم. در فولادنوین کم شانس هستیم اما به تیم اعتماد داریم و با گذشت زمان بهتر و بهتر خواهیم شد.

رحیم حلفی در ادامه درباره جادو و جادوگری افزود: اتفاقات عجیبی در فوتبال ایران رخ می‌دهد. همین یکی دو هفته پیش بود که دوباره موضوعاتی درباره وجود جادو و جادوگری در لیگ برتر مطرح شد. واقعا زشت است که در آخرین ماه‌های قرن ١۴ هنوز شائبه‌های این چنینی وجود دارد که با استفاده از اینگونه مسائل به دنبال کسب نتیجه و موفقیت هستند چرا که با وجود تکنولوژی و علم دیگر این مسائل خنده دار است و من اعتقاد به چنین مسائلی ندارم.

حلفی با بیان اینکه نتیجه گرفتن با این کارها غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای است گفت: البته پیروزی با توسل به این رفتارها کوتاه مدت و موقتی است و این تفکر در نهایت محکوم به شکست است. زمانی که بازی می‌کردم و در دیدار فولاد مقابل یک تیم که نامش را نمی آورم، این صحبت‌ها مطرح شد اما ما به هرحال در نهایت آن دیدار را پیروز شدیم، این تفکرات منسوخ شده و تاریخ گذشته‌اند.

نظر شما