جعفر سمیعی:

احساس وظیفه کردم که خودم به بیمارستان بیایم/ از مردم می‌خواهم برای مهرداد میناوند دعا کنند

۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۵:۳۶:۱۱
کد خبر: ۱۱۲۴۱۹۴
احساس وظیفه کردم که خودم به بیمارستان بیایم/ از مردم می‌خواهم برای مهرداد میناوند دعا کنند
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: احساس وظیفه کردم که خودم به بیمارستان بیایم از مردم می‌خواهم برای مهرداد میناوند دعا کنند.

به گزارش برنا، جعفر سمیعی مدیرعامل سرخپوشان پایتخت ظهر امروز (پنجشنبه) با حضور در بیمارستان لاله تهران، جویای شرایط درمان مهرداد میناوند شد.

سمیعی در این خصوص گفت: میناوند یکی از چهره‌های سرشناس و دوست‌داشتنی فوتبال ایران به شمار می‌رود که همیشه تعصب خود به پرسپولیس و تیم ملی را ثابت کرده است. دیدن مهرداد روی تخت بیمارستان با آن روحیه خوبی که دارد، واقعا سخت است.

وی ادامه داد: در یکی، دو روز گذشته به صورت مداوم از طریق دوستانم در بیمارستان لاله و همچنین تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس به خصوص افشین پیروانی که مدیر تیم ماست، در جریان درمان میناوند قرار گرفتم. احساس وظیفه کردم که خودم به بیمارستان بیایم و از نزدیک با کادر درمانی او صحبت کنم. در بیمارستان، با همسر و خواهر مهرداد و همچنین دوستان او از جمله علی کریمی، بهنام ابوالقاسمپور و محمدرضا مهدوی هم گفت‌وگویی داشتم.

سمیعی افزود: به عنوان مدیر باشگاه از تیم پزشکی بیمارستان لاله درخواست کردم به علت جایگاه مهرداد در فوتبال ملی این کشور، با دقت‌نظر و تلاش بیشتری شرایط درمانی او ادامه یابد. آقایان دکتر لطفی و دکتر هاشمیان توضیحاتی از وضعیت میناوند در روزهای گذشته و امروز دادند و در خصوص ریسک‌های ممکن هم صحبت کردیم. از دکتر لطفی و همکارانش درخواست کردم هر کجا به کمکی نیاز بود، به ما اطلاع بدهند. تمام ارکان باشگاه در کنار میناوند و خانواده او می‌ماند تا این چهره سرشناس فوتبال کشورمان بار دیگر سلامتی خود را به دست بیاورد.

او همچنین تاکید کرد: من از مردم کشورمان می‌خواهم برای مهرداد میناوند دعا کنند تا هر چه زودتر سلامتی‌ خود را به دست بیاورد و به آغوش خانواده بازگردد. امیدوارم همه مردم کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، این بلای سخت را از خود دور کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نهایت گفت: به عنوان یک ایرانی، بار دیگر از کادر درمانی کشور در همه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تقدیر و تشکر می‌کنم. به همه پزشکان، پرستاران و کارمندان بیمارستان‌های کشورمان خداقوت می‌گویم. امیدوارم در کنار هم و با کمک یکدیگر، زمینه ریشه‌کن شدن این ویروس را بسازیم.

نظر شما
پرونده ویژه