در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا مطرح شد؛

واکنش داورزنی به بحث شرط‌بندی در رقابت‌های لیگ برتر والیبال

۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۰۶:۴۰:۴۵
کد خبر: ۱۱۲۴۲۸۹
واکنش داورزنی به بحث شرط‌بندی در رقابت‌های لیگ برتر والیبال
محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال، در رابطه با بحث شرط‌بندی در رقابت‌های لیگ برتر والیبال صحبت کرد.

محمدرضا داورزنی، معاون سابق ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون والیبال، درخصوص برگزاری نشست هم‌اندیشی روسای فدراسیون‌های ورزشی با دکتر مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: به دلیل شرایط کرونایی و رعایت پروتکل‌ها امکان برگزاری جلسات ماهیانه فدراسیون‌ها مدتی بود که میسر نمی‌شد اما در نهایت بعد از مدت‌ها این اتفاق افتاد و چون این جلسات، جلسات هماهنگی است و می‌تواند کمک کند به اقداماتی که فدراسیون‌ها انجام می‌دهند قطعا این هماهنگی بین فدراسیون‌های ورزشی، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان و سایر معاونت‌هایی که یک جورهایی باید این تعامل و هماهنگی‌شان هر چه بیشتر تقویت شود کمک خواهد کرد تا بتوانیم در سایه این هماهنگی اقداماتی بهتری را ارائه کنیم. در مجموع جلسه خوبی بود و بعد از مدت‌ها این اتفاق افتاد و هم دوستان یکدیگر را دیدند و نقطه نظراتی که مربوط بود به حوزه‌های مختلف وزارتخانه و بخش‌های مختلف دیدگاه خودشان را مطرح کردند و گزارشاتی مطرح شد.

او درباره خواسته‌های فدراسیون والیبال در این جلسه توضیح داد: اکثر فدراسیون‌ها گزارشی در جلسه ارائه ندادند و فقط اقداماتی که وزارتخانه و کمیته ملی المپیک انجام داده بودند را شنونده بودیم و به اندازه‌ای بعضی از بحث‌ها که در جریان اقدامات اداری ما انجام بگیرد. فدراسیون والیبال سعی کرده برنامه‌های خودش را به گونه‌ای تنظیم کند که این نوسات ارزی کمتر به آن ضربه بزند. برنامه‌ای که ما تنظیم کردیم در المپیک در حال اجرا شدن است. در حال حاضر شاید بیش از 90 تا تیم در باشگاه‌ها شرکت کردند. اعم از سوپر لیگ، دسته یک، بانوان، آقایان و رده‌های نوجوانان و جوانان در رده‌های باشگاهی در حال انجام است و از طرفی هم برنامه‌های اردوی تیم ملی نوجوانان را استارت زدیم. الان مسابقات باشگاهی نوجوانان در کاشان است که کادر فنی ما در آنجا مستقر است و دارند مسابقات را رصد می‌کنند مجموعا به‌رغم وجود کرونا فکر نمی‌کنم منهای بعضی از مسابقات قهرمانی کشور فعالیتی را تعطیل کرده باشیم. با رعایت پروتکل‌ها داریم انجام می‌دهیم بعد از پایان لیگ از هفت فروردین ماه اردوهای تدارکاتی تیم ما شروع خواهد شد خوشبختانه طبق برنامه‌ای که تدوین کردیم پیش خواهیم رفت تا آماده بشویم برای المپیک.

رئیس فدراسیون والیبال در پایان در خصوص بحث شرط‌بندی در رقابت‌های لیگ برتر گفت: مستندی ارائه نشده که در حواشی در کشور چه می‌گذرد. سیاست کلی دولت و هم قوه قضائیه و دستگاه‌های مختلف این است که برخورد جدی شود. پلیس فتا تلاش می‌کند، تعداد زیادی از سایت‌ها بسته شده اما اینکه در داخل فدراسیون، در داخل والیبال و در دفتر باشگاه اتفاق افتاده من قبول ندارم اما در کشور این اتفاق می‌افتد، در سایت‌های شرط‌بندی این اتفاق می‌افتد ولی فدراسیون اگر مستندی داشته باشد که بازیکنی، مربی در این حوزه بخواهد ورودی داشته باشد حتما برخورد جدی با او خواهد شد. 3/5

نظر شما
پرونده ویژه