بر اساس اعلام فدراسیون؛

صعود سه تیم به مرحله نهایی لیگ دسته یک بانوان قطعی شد

۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۰:۲۵:۲۸
کد خبر: ۱۱۲۴۲۹۵
صعود سه تیم به مرحله نهایی لیگ دسته یک بانوان قطعی شد
دومین روز مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک بانوان امروز (پنج‌شنبه) با سه دیدار در یزد و اصفهان پیگیری شد و صعود تیم‌های آریا مقام پارس مشهد، جوانان زرتشتی از گروه اول و مس رفسنجان از گروه دوم، قطعی شد.

به گزارش برنا، مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک بانوان سال ۹۹ جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از روز گذشته به صورت متمرکز در دو شهر یزد و اصفهان گروه آغاز شد و به مدت سه روز پیگیری می‌شود.

در دومین روز مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها سه دیدار برگزار شد که نتایج زیر به دست آمد:

 

گروه D به میزبانی یزد

پاس گرگان صفر – جوانان زرتشتی 3 (23 بر 25، 25 بر 27 و 20 بر 25)

 

گروه E به میزبانی اصفهان

دختران آمادای همدان صفر – مس رفسنجان 3 (19 بر 25، 23 بر 25 و 22 بر 25)

ریف اصفهان یک – اشتادسازه مشهد 3 (16 بر 25، 25 بر 17، 21 بر 25 و 16 بر 25)

 

با توجه به نتایج دومین روز مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک بانوان، در گروه D این مسابقات که سه تیم  آریا مقام پارس مشهد، جوانان زرتشتی و پاس گرگان رقابت دارند، پاس گرگان با پذیرش دومین شکست، از صعود به مرحله نهایی ناامید شد.

فردا جمعه در این گروه دو تیم آریا مقام پارس و جوانان زرتشتی که تا کنون یک برد در این مرحله کسب کردند و صعودشان قطعی شده است، برای صدرنشینی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

همچنین در گروه E که چهار تیم ریف اصفهان، مس رفسنجان، اشتاد سازه مشهد و آمادای همدان با هم رقابت دارند، صعود مس رفسنجان با کسب دومین برد قطعی شده است و ریف اصفهان هم با پذیرش دومین شکست، دیگر امیدی برای صعود به مرحله نهایی ندارد.

در این گروه، مسابقه نمایندگان مشهد و همدان در آخرین روز مسابقات برای کسب دومین سهمیه مرحله نهایی اهمیت زیادی دارد، زیرا دو تیم هم اکنون یک برد در پرونده کاری خود دارند.

 

برنامه سومین و آخرین روز مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک بانوان به قرار زیر است:

آریا مقام پارس مشهد – جوانان زرتشتی

اشتادسازه مشهد – دختران آمادای همدان

ریف اصفهان – مس رفسنجان

نظر شما