صادق ورمزیار در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

هر تیمی آرزوی داشتن دیاباته و قایدی را دارد/ قهرمانی نیم فصل مهم است

۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۲۳:۲۰:۲۵
کد خبر: ۱۱۲۴۵۷۰
هر تیمی آرزوی داشتن دیاباته و قایدی را دارد/ قهرمانی نیم فصل مهم است
مربی اسبق استقلال گفت: قهرمانی نیم فصل برای تیمی که می‌خواهد در پایان فصل قهرمان شود هم اهمیت زیادی دارد.

صادق ورمزیار، بازیکن و مربی اسبق استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص شرایط استقلال برای بازی با سایپا اظهار داشت: استقلال پس از تساوی در دربی شوکه بود. قبل از بازی با پرسپولیس برخی از دوستان استقلال را برنده دربی می‌دانستند اما همان موقع هم گفتم فقط روی کاغذ می‌توان نوشت که کدام تیم در دربی برنده می‌شود و استقلالی‌ها نباید خودشان را از پیش برنده بدانند. به همین دلیل وقتی استقلال در دربی عقب افتاد و با گل دقایق پایانی قایدی از شکست فرار کرد من نگران وضعیت روحی بازیکنان شدم اما خوشبختانه تیم جمع و جور شد و توانست برد با ارزشی مقابل تراکتور به دست بیاورد.

او با اشاره به برتری آبی‌پوشان مقابل تراکتور بیان کرد: برد در بازی با تراکتور اهمیت زیادی برای استقلال داشت چون تراکتور به نوعی رقیب استقلال برای قهرمانی هم محسوب می‌شود و 3 امتیاز این بازی هم از نظر روحی و هم برای جایگاه تیم در جدول مهم بود. نکته خوب دیدار استقلال و تراکتور درخشش زوج دیاباته و قایدی بود. این زوج در لیگ نوزدهم هم برای استقلال امتیازات با ارزشی به دست آوردند و امسال هم اگر روی فرم ایده‌آل باشند خیال فکری آسوده‌تر خواهد بود. دیاباته و قایدی کاملا مکمل یکدیگر هستند و هر تیمی آرزوی داشتن چنین زوجی دارد. در بازی با تراکتور ما شاهد درخشش داریوش شجاعیان هم بودیم. این بازیکن اگر مصدوم نباشد و در آمادگی کامل باشد با حضورش خیلی به استقلال کمک خواهد کرد. شجاعیان در بازیسازی و تغذیه مهاجمان نقش موثری می تواند داشته باشد.

مربی اسبق استقلال ادامه داد: امسال از معدود سال‌هایی است که استقلال از نظر بضاعت و نیروی انسانی شرایط بسیار خوبی دارد. استقلال از لحاظ مهره خیلی قدرتمند است ولی نکته مهم این است که فکری باید به ترکیب ایده‌آلش برسد که فکر می‌کنم این مهم رخ داده است.

ورمزیار با اشاره به احتمال قهرمانی استقلال در نیم فصل گفت: فکر می‌کنم شرایط برای قهرمانی استقلال در نیم فصل مهیاست و با این شرایط کار خیلی سختی ندارد. قهرمانی نیم فصل برای استقلال با این تیم خوب قابل پیش‌بینی است. اتفاقا قهرمانی نیم فصل برای تیمی که می‌خواهد در پایان فصل قهرمان شود هم اهمیت زیادی دارد چون نشان می‌دهد یک تیم امتیازات لازم برای قهرمانی را جمع‌آوری کرده است. ضمن اینکه قهرمان شدن در نیم فصل از نظر روحی و روانی هم شرایط خوبی برای تیم ایجاد می‌کند. 3/5

نظر شما