در رقابت های والیبال لیگ برتر ؛

پیکان شانس صعود به پلی‌آف را از آذرباتری گرفت

۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۱۶:۲۷:۴۵
کد خبر: ۱۱۲۴۵۷۵
پیکان شانس صعود به پلی‌آف را از آذرباتری گرفت
تیم آذرباتری ارومیه با شکست مقابل پیکان تهران، امید خود را برای صعود به مرحله پلی‌آف از دست داد و شهرداری ارومیه هم با کسب هفدهمین پیروزی جایگاه خود را در رده دوم جدول تثبیت کرد.

به گزارش برنا؛ هفته بیست‌وسوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (جمعه) با شش دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری می‌شود.

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته در خانه والیبال، هورسان رامسر در روز میزبانی‌اش از شهرداری ارومیه با نتیجه 3 بر یک مقابل شاگردان پیمان اکبری گوی و میدان را واگذار کرد.

هورسان در این دیدار تنها در ست دوم موفق به پیروزی با امتیاز 25 بر 18 شد تا شاگردان پیمان اکبری با ثبت امتیازهای (23 بر 25)، (21 بر 25) و (17 بر 25) به سود خود در ست‌های اول، سوم و چهارم، هفدهمین پیروزی را در کارنامه ثبت کنند و جایگاه خود را در رده دوم تثبیت کنند.

شاگردان عارف باقرزاده به‌رغم این شکست فعلا جایگاه نهم خود را حفظ کرده‌اند. دو تیم پیش‌تر در هفته هشتم دور رفت به مصاف هم رفته بودند که شهرداری ارومیه با نتیجه 3 بر صفر موفق به شکست حریف شده بود.

در این بازی که در مدت زمان 123 دقیقه برگزار شد، کیوان عابدزاده، محمد عشق‌دوست، اصغر درفش‌کاویان و مجید محسنی‌شوشتری به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری، قضاوت و نظارت بازی را برعهده داشتند.

پوریا فیاضی بازیکن تیم شهرداری ارومیه در ست نخست این مسابقه از داور اول کارت زرد دریافت کرد.

در دیگر مسابقه همزمان که به میزبانی سالن فدراسیون والیبال برگزار شد، تیم پیکان تهران میهمان آذرباتری ارومیه بود که این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر به سود خودروسازان تمام شد.

شاگردان مرتضی عهدی در تیم پیکان تهران با کسب امتیازهای (27 بر 29)، (15 بر 25) و (23 بر 25)، موفق به شکست حریف شدند تا با 7 برد و 20 امتیاز، در رده دهم باقی بمانند.

علیرضا شاه‌علی رامشه با کسب 25 پوئن، امتیازآورترین بازیکن این دیدار بود. محمد بربست هم با کسب 14 پوئن، امتیازآورترین بازیکن آذرباتری ارومیه بود.

آذرباتری ارومیه با پذیرش نوزدهمین باخت در این فصل از لیگ برتر مردان، امیدش را برای صعود به پلی‌آف از دست داد.

رقابت دو تیم در مدت زمان یک ساعت و 43 دقیقه انجام شد و امید فولادی‌وندا و مهدی نویدی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت بازی را برعهده داشتند. احمد دامغانی‌نژاد و محمدحسین شفقی هم تیم نظارت فنی و داوری مسابقه را تشکیل دادند.

 

نظر شما
پرونده ویژه