فرهاد کرمانشاهی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

شاید در گذر زمان مشکلات اثر منفی روی تیم بگذارد/ از پس شوت‌های بازیکنان حریف برآمدم

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۰۵:۴۰:۳۲
کد خبر: ۱۱۲۴۸۵۹
شاید در گذر زمان مشکلات اثر منفی روی تیم بگذارد/ از پس شوت‌های بازیکنان حریف برآمدم
دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان که اخیرا به جای احمد گوهری به میدان می‌رود توانست دروازه تیمش را مقابل ذوب‌آهن اصفهان بسته نگه دارد.

فرهاد کرمانشاهی، دروازه‌بان تیم نفت مسجدسلیمان، درخصوص بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن که با نتیجه تساوی به اتمام رسید به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: اگر بخواهم راستش را بگویم ذوب‌آهن موقعیت‌های زیادی روی دروازه ما ایجاد کرد و خدا را شکر می‌کنم که توانستم از پس شوت‌های بازیکنان حریف برآیم و دروازه تیمم را بسته نگه دارم.

او درخصوص عملکرد داوری و ناراحتی ذوب‌آهنی‌ها از قضاوت داور ادامه داد: در این هفته‌ها داوری به ضرر ما هم بوده و این یک موضوع اجتناب‌ناپذیر است، به‌ هرحال ما هم مقصر این قضیه نیستیم و فقط تمرکزمان روی بازی خودمان بود تا بتوانیم در بازی بیرون از خانه به برد برسیم که در نهایت توانسیتم یک امتیاز را بگیریم. 

گلر نفت درمورد رتبه‌ای که نفت مسجدسلیمان در جدول کسب کرده افزود: در میان تمام تیم‌های مدعی که وجود دارد رتبه پنجمی برای ما شگفت‌انگیز است. البته ما همه بازی‌هایمان را انجام داده‌ایم و بعضی از تیم‌ها یکی، دو بازی کمتر دارند اما ما با این شرایط که پیدا کردیم انگیزه‌مان دو برابر شده و می‌خواهیم از فرصت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم تا بتوانیم این جایگاه را حفظ کنیم. 

کرمانشاهی در پایان درخصوص کمبود امکانات نفت گفت: امیدوارم مسئولان به این موضوع رسیدگی کنند چون حیف است وقتی تیمی نتایج خوبی می‌گیرد به خاطر مسائل غیرفنی روحیه‌اش را ببازد. البته ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که هیچ موضوعی تحت تاثیر قرارمان ندهد ولی ممکن است در گذر زمان مشکلات روی ما اثر منفی بگذارد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز