یک برد و دو شکست برای سرمربی سرشناس؛

انتقام‌هایی که به نیم فصل دوم موکول شد!

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۲۳:۰۷:۱۰
کد خبر: ۱۱۲۵۱۷۰
انتقام‌هایی که به نیم فصل دوم موکول شد!
امیر قلعه‌نویی به عنوان یکی از باسابقه ترین و موفق ترین سرمربیان حال حاضر لیگ برتر در حالی در این فصل به عنوان سرمربی تیم فوتبال گل گهر حضورش در لیگ را تداوم بخشید که در نیم فصل نتایج ویژه ای را در برابر تیم ها و شاگردانش سابق داشته است.

به گزارش برنا؛ امیر قلعه‌نویی در شرایطی آخرین تقابل در نیم فصل اول برابر تیم‌های سابقش را برگزار کرد که شکست دیگری را متحمل شد.

استارت با پیروزی شیرین

امیر قلعه‌نویی در بازی افتتاحیه تیمش در لیگ بیستم، در کسوت سرمربی گل‌گهر روبروی تیم فصل قبل خود یعنی سپاهان به میدان رفت که این بازی، با نتیجه خوبی برای او به پایان رسید. قلعه‌نویی در استارت کارش در لیگ بیستم برابر سپاهان با برتری 3 بر یک به پیروزی رسید تا اولین 3 امتیاز فصل خود را برابر تیمی کسب کند که در فصل قبل سکان هدایتش را برعهده داشت تا بازی بزرگ هفته اول با برتری ژنرال به پایان برسد.

شکست در بازی بزرگ!

در بازی بعدی که سرمربی باسابقه فوتبال ایران برابر تیم سابقش به میدان رفت، دیدار گل‌گهر برابر استقلال بود. این دیدار در چارچوب هفته نهم لیگ برگزار شد؛ دیداری که به نوعی می‌توان گفت اشتباهات وحشتناک و غیرقابل بخشش بازیکنان این تیم سبب شد گل‌گهر در نهایت بازی را با نتیجه 2 بر یک به استقلال واگذار کند تا تیم سابق قلعه نویی این بار برابر این مربی کارکشته شکست تلخی را برای او رقم بزنند.

وقتی تراکتور هم یقه قلعه‌نویی را گرفت!

بالاخره سومین تقابل قلعه‌نویی برابر تیم سابقش دیروز در سیرجان رخ داد؛ دیداری که قلعه‌نویی در قامت سرمربی گل‌گهر برابر تراکتور به میدان رفت و در بازی پربرخورد، ناکامی دیگری برای قلعه‌نویی به ثبت برسد و این سرمربی سرشانس شکست دیگری را مقابل شاگردانش سابقش به چشم ببیند.

انتقام به دور برگشت موکول شد!

با توجه به بازی های باقی‌مانده گل‌گهر این تیم تا پایان نیم فصل دیداری را برابر تیم‌های سابق قلعه‌نویی ندارد و اگر او برای جبران شکست برابر تیم‌های سابقش برنامه‌ای داشته باشد به نیم فصل دوم لیگ بیستم موکول خواهد شد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز