در حضور داورزنی؛

پیکان قهرمان لیگ برتر نوجوانان شد

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۹:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۱۲۵۱۹۳
پیکان قهرمان لیگ برتر نوجوانان شد
تیم والیبال پیکان تهران عنوان قهرمانی لیگ برتر نوجوانان سال 99 را از آن خود کرد.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر رده سنی نوجوانان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که از روز چهارشنبه 24 دی‌ماه با حضور 14 تیم در کاشان آغاز شده بود، امروز (شنبه) با معرفی تیم‌های اول تا سوم به کار خود پایان داد.

در دیدار رده بندی این مسابقات، تیم‌های سایپا تهران و شهداب یزد به مصاف یکدیگر رفتند که نارنجی‌پوشان سایپا با شکست سه بر یک حریف به مقام سومی دست یافتند.

شهداب یزد در ست سوم این مسابقه 25 بر 23 فاتح میدان شد اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 16 و 27 بر 25 مغلوب سایپا شد تا به جایگاه چهارمی لیگ برتر نوجوانان سال 99 اکتفا کند.

تیم‌های پیکان تهران و لبنیات هراز آمل در دیدار نهایی لیگ برتر نوجوانان که پنجاهمین مسابقه این رقابت‌ها بود، به مصاف یکدیگر رفتند و پیکانی‌ها سه بر صفر حریف خود را شکست دادند و به عنوان قهرمان این مسابقات معرفی شدند.

نماینده آمل در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 20 و 25 بر 23 مغلوب حریف شد تا به عنوان نایب قهرمانی اکتفا کند.

رده‌بندی نهایی لیگ برتر نوجوانان سال 99 به قرار زیر است:
1- پیکان تهران قهرمان
2- لبنیات هراز آمل نایب قهرمان
3- سایپا تهران مقام سوم
4- شهداب یزد چهارم

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، میهمان ویژه روز پایانی لیگ برتر نوجوانان بود که علاوه بر تماشای دیدارهای رده‌بندی و نهایی، در اهدای کاپ و مدال تیم‌ها مشارکت داشت. وحید مرادی مشاور عالی رئیس و ناصر میرفخرایی عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال، داورزنی را در این روز مسابقات همراهی کردند.

محمد وکیلی به عنوان ناظر ویژه، یونس حسن‌زاده و محمدحسن خوشدل به عنوان ناظر بر لیگ برتر نوجوانان سال 99 نظارت داشتند.

همچنین کادر فنی تیم نوجوانان پسر ایران از ابتدای این رقابت‌ها در کاشان حضور یافتند و عملکرد بازیکنان را برای دعوت نفرات برتر به اردوی آماده‌سازی زیر نظر داشتند.

جمهوری اسلامی ایران در سال 2021 میزبان مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان زیر 19 سال جهان در تهران است و تیم کشورمان با هدایت مسعود آرمات در این مسابقات با 19 تیم برتر جهان رقابت خواهد کرد.

نظر شما