عیسی گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

فدراسیون با برگزاری لیگ بیشتر به دنبال منفعت مالی خود است/ حضور در مسابقات ریسک بزرگی محسوب می‌شود

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۰۷:۳۴:۳۶
کد خبر: ۱۱۲۵۲۳۰
فدراسیون با برگزاری لیگ بیشتر به دنبال منفعت مالی خود است/ حضور در مسابقات ریسک بزرگی محسوب می‌شود
سرمربی تیم بوکس پیوند ساپکو گفت: فدراسیون با برگزاری لیگ بیشتر به دنبال منفعت مالی خود است.

به گزارش برنا؛ عیسی گل‌محمدی، سرمربی تیم بوکس پیوند ساپکو، درباره برگزاری لیگ بوکس پس از چند سال وقفه اظهار کرد: ما خیلی علاقه‌مند بودیم که در لیگ شرکت کنیم اما واقعیت این است که این کار واقعا ریسک بزرگی بود. از یک طرف فدراسیون مسابقات را به صورت متمرکز برگزار می‌کند و برای همین رویداد چند روزه می‌خواهد 30 میلیون ورودی بگیرد و حاضر هم نیست هیچ امکاناتی مانند هتل، هزینه رفت و برگشت و ... را برعهده بگیرد. در کنار این بوکس مانند سایر رشته‌ها نزدیک به یک سال است که تعطیل است قطعا این بازیکنان شاید از نظر روحی انگیزه مسابقه دادن داشته باشند اما قطعا از نظر بدنی آن آمادگی لازم را ندارند و این برای تیمی که هدفمند می‌خواهد در لیگ هزینه کند ریسک بزرگی است.

او ادامه داد: درست است که در سال منتهی به المپیک برگزاری مسابقات مختلف از جمله همین لیگ کار مناسبی است اما نه با این هدف که فدراسیون صرفا برای منفعت خودش این کار را انجام دهد. الان خیلی از رشته‌های رزمی لیگ‌شان را برگزار می‌کنند ولی ورودی‌شان خیلی کمتر از این رقم است اما فدراسیون بوکس بجای کمک به این رشته بیشتر برای سود خود به دنبال برگزاری مسابقات است و هم هزینه خوبی را دریافت می‌کند به نوعی درآمدزایی است و هم رزومه‌ای برای فدراسیون است که در چنین شرایطی مثلا لیگ را پس از چند سال وقفه برگزار کرده است. البته اگر عملکرد چند ماه اخیر فدراسیون را بررسی کنیم خواهیم دید بیشتر این اقدامات مانند احکامی که صادر می‌شود و ... بیشتر برای همین رزومه سازی است وگرنه بعید می‌دانم این روش و این کارها برای جامعه بوکس کاری کند. صحبت کردم و اتفاقا پیشنهادهایی هم داشتم ولی در کل حرف ما همان است که اگر لیگ متمرکز باشد و با این رقم ورودی نمی‌توانیم در لیگ شرکت کنیم.

گل‌محمدی در پایان با اشاره به عملکرد تیم‌ ملی گفت: تیم‌ ملی ما پتانسیل خوبی دارد. دوستان خوب من به عنوان کادر فنی در کنار این تیم هستند و شک نکنید اگر موفقیتی توسط این تیم  به دست بیاید قطعا آن موفقیت برای کل جامعه بوکس خواهد بود و مایه خوشحالی ولی حیف است که فقط در این رابطه شعار می‌دهیم و حمایت نمی‌کنیم مدت‌ها بود که حقوق المپین‌های ما پرداخت نشده بود، در چنین شرایطی واقعا خیلی انگیزه می‌خواهد بازیکن بتواند در اردو حاضر شود. البته گویا اخیرا حقوق‌ها پرداخت شده و این جای خوشحالی دارد که انتظار می‌رود که ادامه دار باشد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز