امضای احسان زیر بردهای تراکتور است؛

حاج‌صفی، ستاره‌ای برای تمام فصول

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۰۷:۲۸:۲۸
کد خبر: ۱۱۲۵۲۶۶
حاج‌صفی، ستاره‌ای برای تمام فصول
احسان حاج‌صفی ستاره همیشگی فوتبال ایران است که داشتن او برای هر تیم فوتبالی می‌تواند آرزو باشد.

به گزارش برنا؛ داشتن ستاره ای مثل احسان حاج صفی برای هر تیمی آرزو است. ستاره ای بی حاشیه که همیشه در هر تیمی که باشد امضایش پای بردها هست. احسان حاج صفی در لیگ نوزدهم ستاره شماره یک تیم تراکتور بود. او در تمامی بازی ها به عنوان مهره ای غیرقابل انکار ظاهر شده و هرگاه که نیاز بود با گل ها و پاس گل هایش تیم را از مخمصه نجات می داد.

احسان در قهرمانی تی تی ها در جام حذفی نقش پر رنگی داشت. سال گذشته هر وقت که تراکتور از کورس عقب می افتاد این حاج صفی بود که با ضربات ناگهانی و امتیازآورش نفسی تازه در روح تیم محبوب تبریزی می دمید تا دوباره تراکتور سری بین مدعیان بالا بیاورد. در بین همه ستاره های پرطمطراق تراکتوری این حاج صفی بود که حال پرشورها را بهتر می کرد به همین دلیل وقتی شایعه جدایی او در پایان لیگ نوزدهم مطرح شد تراکتوری ها دستپاچه و نگران، دست به هر کاری زدند او را در تبریز نگه دارند.

لیگ بیستم برای احسان و پرشورها خوب شروع نشد. انگار مربیگری منصوریان در تراکتور وصله ناجوری برای فوتبال تبریز بود. با شروع لیگ بیستم، حاج صفی، ستاره فصل گذشته نبود و علیرغم اینکه نسبت به بقیه همبازیانش بازی های بهتری ارایه می داد اما درخشش چشمگیرش در لیگ نوزدهم، انتظارات را از او بالا برده بود.

با جدایی منصوریان و سرمربیگری مسعود شجاعی در تیم تبریزی انگار که روح تازه ای به کالبد تراکتور و ستاره هایش دمیده شد. حاج صفی هم  از این قائده مستثنی نبود و موتور او هم به تدریج روشن شد و دوباره نبض میدان را در دست گرفت. در اهمیت نقش احسان در تراکتور کافی است دیدار این تیم مقابل استقلال را مرور کنیم که بعد از حضور او در زمین تراکتور از یک تیم بی آزار به تیمی خطرناک مبدل شد.

حاج صفی در دیدار دیروز تراکتور مقابل گل گهر هم ستاره بی چون و چرای زمین بود. او با گل استثنایی که به علیرضا حقیقی زد گره بازی را باز کرد. حاج صفی در صحنه گلی که به گل گهر زد، از زاویه بسته توپ را به زاویه مخالف فرستاد و حقیقی که در بستن این قسمت از دروازه دچار غفلت شده بود، دروازه اش را باز شده دید تا هم تراکتور در بهترین زمان ممکن یعنی در دقایق پایانی نیمه اول به گل برسد هم ستاره کاشانی خاطره گل فرهاد مجیدی به حقیقی در دربی 69 را زنده کند.

حاج صفی با این گل تماشایی نشان داد که به فرم خوب قبلی بازگشته است. این اولین گل فصل حاج صفی در لیگ بیستم بود اما او در دیدار مقابل سرمربی سابقش علاوه بر این گل، چند بار دیگر نیز از سمت چپ فرارهای خوبی انجام داد تا در بازگشت به ترکیب اصلی نمره قبولی بگیرد و نشان دهد ستاره ای پرفروغ است. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز