نصرالله سجادی:

دولت ژاپن آمادگی دارد اول مرداد المپیک را برگزار کند

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۰:۰۰:۴۳
کد خبر: ۱۱۲۵۳۷۰
دولت ژاپن آمادگی دارد اول مرداد المپیک را برگزار کند
سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو گفت: دولت ژاپن آمادگی دارد اول مرداد المپیک را برگزار کند.

به گزارش برنا، نصرالله سجادی، سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو در چهل و هشتمین مجمع عمومی گفت: در ارتباط با بازی‌های ساحلی، داخل سالن آسیا، کشورهای اسلامی و ... فعالیت‌های زیادی شده است. جلسات متعددی با فدراسیون‌ها داشتیم و تلاش این بوده با جمع‌بندی موارد، در ستاد بازی‌های المپیک و پارالمپیک موارد طرح شود که تصمیمات خوبی گرفته شده است.

او ادامه داد:  ما تماس‌های زیادی با کمیته برگزاری بازی های توکیو و کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) داشتیم. در جلسه سرپرستان کاروان در المپیک، مدیران بخش‌های مختلف گزارشات خود را ارائه و تاکید کردند المپیک برگزار می‌شود.

سجادی اضافه کرد: ما همه این موارد را به فدراسیون‌ها منتقل کردیم. آخرین جلسه‌ای که توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک روز جمعه داشت در آن تاکید شد المپیک برگزار خواهد شد. با توجه به اخبار منتشر شده در خصوص لغو و یا تعویق المپیک، باخ اعلام کرد دولت ژاپن آمادگی دارد اول مرداد المپیک را برگزار کند.

سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو گفت: IOC تاکید دارد زمانی که ورزشکاران در المپیک شرکت می‌کند تست سریع انجام دهند و واکسن هم زده باشند. در صورتی که کشورها نیاز داشته باشند هزینه واکسن به آنها داده خواهد شد. اگر شرایط فعلی و یا حادتر از این باشد عزم IOC برگزاری المپیک است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز