دکتر مسعود سلطانی‌فر:

نتایج ما درخشان است/ امیدوارم حضور عزت‌مندانه‌ای در المپیک داشته باشیم/ برای مدال‌های طلا پاداش ویژه‌تری خواهیم داشت

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۲:۴۳:۱۴
کد خبر: ۱۱۲۵۵۲۹
نتایج ما درخشان است/ امیدوارم حضور عزت‌مندانه‌ای در المپیک داشته باشیم/ برای مدال‌های طلا پاداش ویژه‌تری خواهیم داشت
ورزیر ورزش و جوانان تاکید کرد همبستگی که در حال حاضر در جامعه ورزش وجود دارد خوشبختانه در یک فضای همدلی قرار دارد.

به گزارش برنا؛ دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در جلسه کمیته ملی المپیک اظهار داشت: از آقای صالحی امیری که در سه سال گذشته تلاش‌های خوبی داشتند تشکر می کنم. همچنین جا دارد از روسای محترم فدراسیون و کمیته ملی المپیک و پارالمپیک که برای توسعه ورزش تلاش می کنند تشکر داشته باشم. ما در سال های اخیر در کنار موفقیت‌هایی که در عرصه ورزش داشتیم به یک هدف جدی و زیربنایی رسیدیم، جامعه ورزش لذت یک شرایط خاصی را چشید. اگر در این سال ها موفق شدیم دلیلش این است که در مجموع رویدادهای بین‌المللی عملکرد خوبی داشتیم که اگر تحلیلگران منصف باشند خواهند دید این نتایج درخشان است.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: در کنار این دستاوردها موفق شدیم به جامعه ورزش طعم شیرین تعامل و همکاری را بچشیم. این همبستگی که در حال حاضر در جامعه ورزش وجود دارد خوشبختانه در یک فضای همدلی قرار دارد.

او در ادامه افزود: اگرچه المپیک 2020 با یک سال تاخیر قرار است برگزار شود اما ما امیدواریم بتوانیم با وجود محدودیت‌های کرونایی، حضوری عزت‌مندانه در این رقابت های بین المللی داشته باشیم.

سلطانی‌فر تاکید کرد: در همین مدت برای اینکه فضای شادی را در کشور توسعه دهیم لیگ‌های ورزشی (فوتبال، والیبال، بسکتبال و ...) ما در حال برگزاری است. این در حالی بود که ما در زمینه تامین نیازهای مالی فدراسیون‌ها با وجود محدودیت‌ها و تحریم‌هایی که داشتیم تلاش می‌کنیم با رویکردی که دولت دارد کمک‌های بیشتری را در زمینه به فدراسیون‌ها داشته باشیم. تخصیص‌های ما در این مدت خوب بوده و اکثر رشته‌های المپیک ما اعتبارات بیشتری را کسب کردند.

وزیر ورزش گفت: در سال گذشته که قرار بود المپیک برگزار شود مصوب شد که یک سال مانده به المپیک برای حفظ ارامش روان بازیکن‌ها علاوه بر کمک‌های فدراسیون ما هم از طریق وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ماهیانه 5 میلیون تومان پرداخت کنیم و با وجود این که المپیک یک سال به تاخیر افتاد ولی ما بخشی از این پرداختی ها انجام دادیم کردیم و حالا قرار است در ادامه هم این جریان را ادامه دهیم، حتی اگر ورزشکاری یک ماه مانده به مسابقات کسب سهمیه کند، بازهم حقوق کامل را یک جا دریافت خواهد کرد. 

سلطانی فر عنوان کرد: برای پاداش هم بخاطر نوساناتی که در بازار سکه شکل گرفت و فشار ظالمانه آمریکا  که با تحریم‌های اقتصادی اعمال کرده است، تصمیم گرفتیم شکل دیگری را برای پاداش‌ها اعمال کنیم و پاداش ها به امتیاز تبدیل شده است. در واقع مبنای کار ما امتیازها خواهد بود. البته برای مدال طلا پاداش ویژه‌تری را تدارک خواهیم دید. تمام توان ما بر این است که شرایطی را به وجود بیاوریم تا هم مسابقات داخل کشور به خوبی برگزار شود و هم نتایج آبرومندی را در مسابقات برون مرزی و به ویژه المپیک به دست بیاوریم.

نظر شما