وفا هخامنش در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

از برخورد منشا ناراحت شدم/ تراکتور امسال قهرمان می‌شود

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۷:۱۰:۳۲
کد خبر: ۱۱۲۵۶۲۵
از برخورد منشا ناراحت شدم/ تراکتور امسال قهرمان می‌شود
تراکتور با برد مقابل گل‌گهر به رتبه چهارم رسید و بازیکنان این تیم با نمایش خوب‌شان در این دیدار نشان دادند که می‌توانند جزو مدعیان باشند.

وفا هخامنش، مدافع تیم تراکتور، درخصوص پیروزی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: گل‌گهر سیرجان تیم خیلی خوبی است و یک مربی پرافتخار هدایت این تیم را برعهده دارد. خوشحالم که در سیرجان توانستیم گل‌گهر را شکست دهیم و با وجود این که یک‌سری از بازیکنان‌مان را در اختیار نداشتیم توانستیم در یک بازی بیرون از خانه پیروز شویم. 

او درخصوص جنجال‌هایی که در این دیدار به وجود آمد و همچنین دعوای فرعباسی و منشا ادامه داد: در صحنه‌ای داور فکر کرد فرعباسی دارد وقت تلف می‌کند در حالی که اینطور نبود و همین عامل باعث شد درگیری بین حبیب و منشا به وجود آید و من هم خیلی از برخورد منشا ناراحت شدم و وظیفه خودم دانستم از دروازه‌بان‌مان دفاع کنم. اواخر بازی هم بین سعید مهری و آرمین سهرابیان بحثی پیش آمد و دعوا شد و من مطمئنم که تقصیر مهری نبوده است. 

این بازیکن درخصوص جایگاه تراکتور عنوان کرد: من ابتدای فصل گفتم تراکتور باید امسال قهرمان شود و ما بازی به بازی داریم به هدف‌مان نزدیک می‌شویم.

هخامنش در پایان درخصوص دیدار با آلومینیوم اراک گفت: این بازی در خانه حریف است و ما باید هر طور شده آنها را شکست دهیم گرچه این را به‌خوبی می‌دانیم که تیم رسول خطیبی خیلی خوب و تهاجمی بازی می‌کند و حواس ما باید به مهاجمان این تیم باشد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز