رضا ترابیان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

دیگر نباید از اتفاقات گذشته صحبت کرد/ پرسپولیس امسال هم می‌تواند قهرمان شود

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۰۵:۱۰:۰۹
کد خبر: ۱۱۲۵۷۷۸
دیگر نباید از اتفاقات گذشته صحبت کرد/ پرسپولیس امسال هم می‌تواند قهرمان شود
پیشکسوت پرسپولیس ضمن آرزوی سلامتی برای علی انصاریان و مهرداد میناوند اعلام کرد پرسپولیس روند خوبی را طی می‌کند.

رضا ترابیان، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص روند کلی پرسپولیس در دیدارهای اخیر اظهار داشت: پرسپولیس در دربی نمایش فوق‌العاده‌ای را از خود نشان داد و واقعا پیروزی در آن بازی کمترین حق این تیم بود. این روند تاکتیکی خوب در بازی با فولاد هم ادامه داشت و خوشبختانه این بار با وجود اشتباهی که داور مرتکب شد، بچه‌ها توانستند به بازی برگشته و با برد مهمی این دیدار را پشت‌سر بگذارند. جدا از بحث پیروزی در این دیدار، شرایط فنی پرسپولیس خیلی خوب است و ان‌شاءالله با تداوم این روند این تیم در پایان این فصل هم جام قهرمانی را به هوادارانش هدیه خواهد داد.

او با بیان این‌که یحیی گل‌محمدی این روزها شرایط ویژه‌ای را دارد در ادامه تصریح کرد: واقعیت امر این است که دست یحیی در حال حاضر خیلی خالی است. در حالی که قبل از مصدومیت و محرومیت‌های اخیر پرسپولیس چند مهره تاثیرگذار خود را در اختیار نداشت در بازی برابر آلومینیوم نیز شرایط خاصی برای خط دفاعی پرسپولیس رقم خورده و محروم و مصدومانی که برای این بازی روی دست یحیی مانده است کار را برای او و پرسپولیس سخت می‌کند. البته امیدوارم مثل همیشه تدابیر گل‌محمدی برای استفاده از داشته‌هایش در این بازی هم جواب بدهد و پرسپولیس بتواند در دیدارهای بعدی با پیروزی میدان را ترک کند.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: صحبت از اتفاقات گذشته دردی را دوا نمی‌کند. این که بشار رفته، آل‌کثیر محروم است و این که آیا ترابی به پرسپولیس برمی‌گردد یا نه مسائلی است که بهتر است در مورد آن صحبت نکرد. یحیی با دارایی‌های فعلی‌اش از نظر فنی و فوتبالی شرایط خوبی دارد و پرسپولیس کم کم باید به این شرایط عادت کند. الان تیم با وجود جدایی ستاره‌هایش به هماهنگی و هارمونی فنی خوبی رسیده و یحیی به خوبی می‌تواند این روند را در پرسپولیس حفظ کند.

او در پایان درخصوص بیماری پیشکسوتان پرسپولیس تاکید کرد: شنیدن این خبر ناراحتم کرد و امیدوارم این عزیزان و همه کسانی که در سراسر دنیا با این ویروس کشنده دست و پنجه نرم می‌کند، خیلی زود به سلامتی کامل دست پیدا کنند. در روزهای اول خبرهای خوبی از وضعیت آنها به گوش نمی‌رسید اما خدا را شکر گویا رفته‌رفته شرایط‌شان بهتر شده و ان‌شاءالله که مهرداد میناوند و علی انصاریان به‌زودی با سلامتی بیمارستان را ترک خواهند کرد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز