گل محمدی: اشتباهات داور باعث مصدومیت بازیکنان پرسپولیس شد/ وضعیت حسینی معلوم نیست

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۸:۲۹:۲۵
کد خبر: ۱۱۲۵۸۱۴
گل محمدی: اشتباهات داور باعث مصدومیت بازیکنان پرسپولیس شد/ وضعیت حسینی معلوم نیست
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: تبعات اشتباهات داور در بازی با فولاد برای ما سنگین بود.

به گزارش برنا؛ یحیی گل محمدی با اشاره به دیدار پرسپولیس مقابل آلومینیوم اظهارداشت: از تک تک هواداران تشکر می‌کنم چون ما را مورد لطف قرار دادند. بازی راحتی ندارند، باتوجه به این که به سه امتیاز این بازی احتیاج داریم. باید بدانیم که جلوی تیم خوبی بازی داریم. بازی هایی که مقابل این تیم دیدم، بازی های خوبی بود و فکر کنم بازی خیلی سختی را پیش رو خواهیم داشت. امیدواریم که فردا بتوانیم بازی خوبی را انجام دهیم، تیممان باتوجه به پیروزی اخیر، با روحیه و تمرینات خوب وارد مسابقه فردا خواهد شد. امیدواریم بازی خوبی را انجام دهیم چون این سه امتیاز برای ما ارزشمند است. برای کسب آن باید خیلی تلاش کنیم و تمرکز خوبی در طول بازی داشته باشیم.

وی درباره بازی قبلی اظهار داشت: متاسفانه ما بازی با فولاد باتوجه به این که استرس و هیجان بازی بعد از پنالتی خیلی زیاد شد. بچه های ما در استرس و هیجان بازی رفتند و ما سه مصدوم در بازی دادیم. البته بعد از بازی آقای زاهدی فر عذرخواهی کردند اما این دردی را از ما دوا نکرد و نمی‌کند. تبعات این اشتباه، سه مصدومی بود که ما دادیم. بعد از پنالتی تیممان خیلی عصبی شد و خیلی استرس زیادی را تحمل کرد. ما در همان جو استرسی سه مصدوم دادیم. این واقعا قابل جبران نیست و وضعیتشان هم زیاد مشخص نیست. آقای کنعانی زادگان که فکر کنم دوره درمانش طولانی باشد، آقای کامیابی نیا و سیدجلال هم مشخص نیست که به بازی فردا می‌رسند یا نه. تبعات آن پنالتی برای ما خیلی سنگین و گران بود.

گل محمدی با اشاره به قدرت تیم آلومینیوم گفت: مقابل تیم خوبی بازی داریم و فردا برای پیروزی مقابل این تیم فقط یک راه داریم و آن هم این که بازی خوبی را انجام دهیم و تمرکز خوبی داشته باشیم و از موقعیت هایمان استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت سیدجلال حسینی گفت: فردا مشخص می‌شود و فعلا مشخص نیست. یک روز هم برای ما یک روز است که استراحت بیشتری کند و از دستگاه فیزیوتراپی استفاده کند. امیدوارم به بازی فردا برسد و به تیم ما کمک کند.

 

 

نظر شما