منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

صدرنشینی استقلالی‌ها شکننده است/ برای رسیدن به موفقیت باید صبور باشیم

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۵:۴۰:۲۴
کد خبر: ۱۱۲۶۳۳۶
صدرنشینی استقلالی‌ها شکننده است/ برای رسیدن به موفقیت باید صبور باشیم
پیشکسوت استقلال گفت: استقلال تا به اینجای کار نتایج خوبی گرفته و در صدر جدول حضور دارد اما این برتری شکننده است.

منصور رشیدی، دروازه‌بان اسبق تیم استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص شرایط آبی‌پوشان پایتخت اظهار داشت: استقلال از ابتدای فصل تاکنون با مشکلات زیادی در خط دفاعی‌اش مواجه بوده است. برای من جای تعجب دارد چرا هنوز کادر فنی نتوانسته این مشکل را برطرف کند. استقلال در دیدار با سایپا هم در خط دفاعی ناموفق و ناهماهنگ بود. خصوصا در دفاع میانی که در دیدارهای اخیر هم از همین قسمت آسیب دیده بود. در دیدار با تیم سایپا هم شاهد فوتبالی سردرگم و ناهماهنگ بودیم که استقلال فقط در 15 دقیقه پایانی به خود آمد و روی نبوغ قایدی و دیاباته موقعیت‌هایی ایجاد کرد اما هیچ‌کدام از آن موقعیت‌ها تبدیل به گل نشدند.

دروازه‌بان اسبق استقلال ادامه داد: استقلال هنوز به آن تاکتیک و انسجام خوبی که باید در زمین اجرا کند نرسیده است. مهاجمان از طرف هافبک‌ها تغدیه نمی‌شوند و خود آنها مجبورند به عقب بیایند و توپ بگیرند. البته بازیکنان استقلال تلاش می‌کنند و 90 دقیقه در زمین می‌دوند اما نمی‌توانند برای خط حمله موقعیت سازی کنند. دلیل این اتفاق هم نداشتن برنامه و تاکتیک برای همه لحظات بازی است. البته محمود فکری و کادر فنی استقلال بازی‌ها را آنالیز می‌کنند و در تلاش هستند نقاط ضعف را برطرف کنند که امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق رخ دهد.

رشیدی افزود: استقلال تا به اینجای کار نتایج خوبی گرفته و در صدر حضور دارد اما این برتری شکننده است. استقلال اگر می‌خواهد به قهرمانی در پایان فصل برسد باید ثبات بیشتری داشته باشد. شکست مقابل تیمی مثل سایپا نتیجه خوبی برای استقلال نیست. استقلال باید تیم‌های متوسط را ببرد تا اگر برابر تیم‌های مدعی نتوانست امتیاز بگیرد به مشکل نخورد. البته هنوز راه زیادی باقی مانده و می‌توانیم امیدوار باشیم نقاط ضعف تیم برطرف شود.

او در پایان گفت: از ابتدا گفته بودم استقلالی‌ها باید برای رسیدن به موفقیت صبور باشند. در اوایل فصل، پنجره نقل و انتقالاتی استقلال بسته بود و این تیم چند مصدوم هم داشت اما در ادامه کار تیم کامل شد و الان انتظارات از استقلال بالاست. استقلال باید خیلی بهتر کار کند و تاکتیک داشته باشد. خط دفاعی باید هماهنگ‌تر کار کند و کادر فنی هم وقت بیشتری برای هماهنگ شدن بازیکنان اختصاص دهد. 3/5

نظر شما