منصور برزگر در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

منش پهلوانی در ورزش گم شده است/ امیدوارم در المپیک نتایج خوبی را کسب کنیم

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۶:۴۰:۲۹
کد خبر: ۱۱۲۶۴۷۸
منش پهلوانی در ورزش گم شده است/ امیدوارم در المپیک نتایج خوبی را کسب کنیم
پیشکسوت کشتی کشور گفت: انتظار می‌رود در این برهه حساس فدراسیون به‌جای پرداختن به حواشی بیشتر روی مدال‌آوری تمرکز کند تا شاهد موفقیت تیم در المپیک باشیم.

منصور برزگر، پیشکسوت کشتی آزاد، درباره تجلیل از پیشکسوتان ورزشی توسط صندوق حمایت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: قطعا این کارها بسیار پسندیده است و می‌تواند الگوی خوبی برای جوان‌ترها باشد تا بدانند که اگر روزی هم از دنیای قهرمانی خداحافظی کردند فراموش نخواهند شد. البته این تقدیرها و تجلیل‌ها به تنهایی کافی نیست و باید رسانه‌ها هم به کار بیایند. این بیت گویای حرف من است که رستم یلی بود در سیستان، منش کردم رستم دستان. وقتی قرار باشد این اقدام پسندیده انجام شود ولی انعکاس زیادی نداشته باشد خیلی خوب نیست.

مربی اسبق تیم‌ ملی در رابطه با عملکرد احتمالی ملی‌پوشان در المپیک 2021 توکیو گفت: در حال حاضر بازیکنان ما تمرین می‌کنند ولی مسابقه‌ای نیست که بتوانیم توانایی آنها را بسنجیم. انتظار می‌رود در این برهه حساس فدراسیون به‌جای پرداختن به حواشی بیشتر روی مدال آوری تمرکز کند تا به امید خدا شاهد موفقیت تیم در المپیک باشیم.

برزگر در پایان با گلایه از کمرنگ شدن روح پهلوانی در ورزش افزود: ورزش ایران به ویژه کشتی همیشه آمیخته با منش پهلوانی بوده است که این منش در تمام ادوار از این رشته به سایر رشته‌ها نیز ورود کرده بود. اما متاسفانه این روزها چندان شاهد این روش‌ها و منش‌ها در ورزش نیستیم. متاسفانه سرکشی فرهنگ حاکم بر جامعه شده و این فرهنگ هم کم کم وارد ورزش ما شده که شاهد برخوردهای تند هستیم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز