یحیی به تقویت تیمش فکر می‌کند؛

ستاره استقلال در لیست خرید پرسپولیس+ عکس

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۱:۴۵:۲۶
کد خبر: ۱۱۲۶۸۰۶
ستاره استقلال در لیست خرید پرسپولیس+ عکس
تیم فوتبال پرسپولیس تهران در فصل نقل و انتقالات زمستانی تقویت خواهد شد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا و به نقل از روزنامه خبرورزشی، پرسپولیس برای تقویت خط دفاعی خود نیاز مبرم به یک مدافع سرزن دارد. به همین دلیل مذاکراتی با چند مدافع برای به خدمت گرفتن آنها در نیم‌فصل توسط مسئولان باشگاه پرسپولیس انجام شد. نام اول لیست یحیی گل‌محمدی ایمان سلیمی، مدافع فصل گذشته تراکتور است اما این مدافع رفتنش به لیگ سوئد قطعی شد و حالا نام او از لیست کنار رفت، اما مهم‌ترین نامی که در لیست یحیی دیده می‌شود، نام سیاوش یزدانی، مدافع معمولاً مصدوم تیم استقلال است.

سیاوش یزدانی مدافع آبی‌پوشان که در دو فصل اخیر اسیر مصدومیت‌های بی‌موقع شده، در این فصل فقط در دو بازی برای استقلال به میدان رفته است. او در دیدار مقابل مس رفسنجان به‌صورت کامل به میدان رفت و در بازی با تراکتور نیز 21 دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد. یحیی گل‌محمدی از آنجا که بعد از رفتن شجاع خلیل‌زاده به لیگ قطر یک مدافع سرزن را در تیمش نیاز می‌بیند تا در صورت مصدومیت حسینی و کنعانی‌زادگان از او استفاده کند، به همین دلیل به مدیران باشگاه تأکید کرده حتماً شرایط حضور یزدانی در نیم‌فصل دوم را در پرسپولیس مهیا کنند. اما جالب است بدانید چند تن از مدیران باشگاه، با نظر گل‌محمدی سرمربی تیم مخالف هستند و اعتقاد دارند در بعضی از مواقع این مدافع استقلال در صفحه شخصی خود استوری‌هایی علیه پرسپولیس گذاشته بود.

از طرفی خود یزدانی هم بدش نمی‌آید از جمع آبی‌پوشان جدا شود، چراکه با حضور مرادمند، غلامی و دانشگر کمتر فرصت حضور در میدان را دارد. در هر حال باید دید این چند هفته اخیر تا پایان رقابت‌های نیم‌فصل، گل‌محمدی می‌تواند مدیران باشگاه را متقاعد کند تا یزدانی در نیم‌فصل دوم با پیراهن قرمز به میدان برود یا به خاطر مخالفت مدیران باشگاه قید این مدافع را می‌زند. شاید هم بعد از پیوستن محمد نادری در این فصل به استقلال، حضور یزدانی در نیم‌فصل دوم در پرسپولیس به نوعی جواب حرکت استقلالی‌ها باشد.

55

نظر شما
پرونده ویژه