با حضور مهرافزا منوچهری؛

برگزاری جشنواره انتخاب برترین آثار علمی حوزه مدیریت پایدار در ورزش

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۳:۴۹:۲۹
کد خبر: ۱۱۲۶۹۵۸
برگزاری جشنواره انتخاب برترین آثار علمی حوزه مدیریت پایدار در ورزش
جشنواره "انتخاب برترین آثار علمی حوزه مدیریت پایدار در ورزش" به پاسداشت هفته هوای پاک و توسط کمیسیون ورزش و محیط زیست کمیته ملی المپیک در دی ماه سال 1399 برگزار شد.

به گزارش برنا، دکتر مهرافزا منوچهری  رییس کمیسیون ورزش و محیط زیست کمیته ملی المپیک  درباره این جشنواره اظهار کرد: جشنواره انتخاب برترین آثار علمی حوزه مدیریت پایدار در ورزش با هدف ارج نهادن به مقوله آموزش و پژوهش در حوزه مدیریت پایدار ورزش و نیز به منظور فراهم کردن بستری جهت هم افزایی علمی و آگاه سازی جامعه هدف از تنوع و تعدد مطالعات صورت گرفته پیرامون مبحث ورزش و محیط زیست برگزار شد. امید است تا در سالیان آتی نیز برگزاری جشنواره های مشابه تداوم یابد.

وی ادامه داد: در ابتدا، از تمامی شرکت کنندگان در این جشنواره که اقدام به ارسال آثار علمی خویش کردند، تشکر و قدردانی می کنم؛ جشنواره مذکور، در 5 بخش جداگانه (شامل: مقاله / رساله دکتری / پایان نامه کارشناسی ارشد / کتاب / طرح پژوهشی) برگزار شد و در نهایت، 23 پایان نامه کارشناسی ارشد، 14 رساله دکتری تخصصی، 21 عنوان مقاله و 9 عنوان کتاب به بخش مسابقه راه یافتند که توسط کمیته داوران مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: تعداد آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره بیش از موارد مذکور بوده است، ولیکن برخی از آثار فاقد ویژگی ها و شرایط مندرج در فراخوان بوده و یا در بازه زمانی مقرر نسبت به تکمیل مدارک لازم اقدام نکرده اند، در نتیجه از فرآیند داوری و ارزیابی حذف شدند، از سوی دیگر، نظر به آن که در بخش طرح های پژوهشی، هیچ طرح مطالعاتی و یا تحقیقاتی به دبیرخانه ارسال نگردیده و تنها 1 مورد (طرح تحقیقاتی کمیسیون ورزش و محیط زیست)، در دبیرخانه جشنواره ثبت گردیده بود، متاسفانه و به ناچار، بخش طرح های پژوهشی مشمول داوری قرار نگرفته و از جشنواره حذف شد.

رییس کمیسیون ورزش و محیط زیست کمیته ملی المپیک  در پایان افزود: از دقت نظر و زحمات بی دریغ کمیته علمی جشنواره که ارزیابی و داوری آثار را تقبل کردند، تشکر و قدردانی به عمل می آید و به برگزیدگان نهایی شادباش می گویم  و برای آنان موفقیت و سربلندی بیشتر در عرصه علم و ورزش را آرزومندیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز