افشین ملایی:

رئیس فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان در‌های توسعه ورزش همگانی را باز کرده‌اند

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۵:۲۲:۰۰
کد خبر: ۱۱۲۷۰۶۸
رئیس فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان در‌های توسعه ورزش همگانی را باز کرده‌اند
رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: برای اینکه بتوانیم اقدامات موثری در ورزش همگانی داشته باشیم باید از تمام عناصر استفاده کنیم.

به گزارش برنا، افشین ملایی با بیان اینکه گام‌های موثری برای ایجاد ساختار ورزش همگانی برداشته شده است، گفت: در این مدت تفاهم نامه‌های مهمی را با نهاد‌ها و سازمان‌های مختلف امضا کرده‌ایم تا بتوانیم از تمام ظرفیت آن‌ها برای توسعه ورزش همگانی استفاده کنیم.

ملایی درمورد اقدامات مشترک برای سال 1400، افزود: برگزاری کمپین ایران فعال، برگزاری دوره‌های توانمندسازی منافع انسانی ورزش همگانی، حمایت و به اشتراک گذاری فضا‌های ورزشی در برگزاری برنامه‌های ملی دستگاه‌های عضو، حمایت از برگزاری المپیاد‌های درون مدرسه، درون دانشگاهی، درون پادگانی، حمایت از برگزاری لیگ‌های ورزش همگانی و اجرای پایش ملی میزان مشارکت اقشار در فعالیت‌های بدنی ورزش همگانی از مهمترین برنامه‌های ما برای سال آینده است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: فدراسیون و وزارت ورزش در‌های توسعه ورزش همگانی را باز کرده‌اند و امیدوارم همه نهاد‌ها بتوانند تصمیمات تاثیرگذاری در این حوزه را داشته باشند تا ثمرات آن را در جامعه شاهد باشیم.

نظر شما