در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا مطرح شد؛

اتفاقی که به سود گل‌محمدی و فکری بود

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۲۳:۴۰:۲۲
کد خبر: ۱۱۲۷۱۱۷
اتفاقی که به سود گل‌محمدی و فکری بود
پیشکسوت فوتبال گفت: این روزها هر دو باشگاه عملکرد خوبی دارند ولی نبود تماشاگران هم به سود گل‌محمدی و فکری شده است.

حسن روشن، پیشکسوت فوتبال، درباره برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزشی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: صندوق حمایت از پیشکسوتان ورزشی از زمانی که آقای ابطحی مدیریت آن را برعهده گرفته شکل جدیدی را به خود می‌بیند. پیش از این فقط نام این صندوق وجود داشت ولی الان شاهد اقدامات بسیار خوبی هستیم که باعث دلگرمی پیشکسوتان جامعه ورزش است. امیدوارم این کادری که الان در صندوق است در آینده دچار تغییرات نشود تا برنامه‌هایی که دکتر ابطحی و دوستانش دارند به سرانجام برسد.

روشن با اشاره به عملکرد استقلال گفت: استقلال تیم بزرگی است و پیشینه دارد و تا به اینجای لیگ هم خیلی خوب ظاهر شده است اما باید یادمان باشد عملکرد یک تیم را با یک برد و یک باخت نمی‌شود ارزیابی کرد. پرسپولیس چهارسال قهرمان شد و در این مدت پنج بار مدیرعامل آن عوض شد، بهتر است تیم را دچار حاشیه نکنیم. البته که مدیریت کلان هر دو باشگاه مشکل دارد، زمانی این دو تیم در اکثر رشته‌ها قهرمان داشتند ولی الان فقط فوتبال این باشگاه است که مطرح است. درست کردن این باشگاه‌ها کار سختی نیست چون عقبه دارند.  

او با اشاره به عملکرد محمود فکری توضیح داد: فکری مربی خوبی است و قبلا کاپیتان استقلال بوده ولی باید کمی بیشتر حواسش را جمع کند و اینکه بعد از سوت داور بخواهد جنجال به پا کند نه شایسته خودش است و نه شایسته تیم، استقلال شخصیت دارد. این روزها هر دو باشگاه عملکرد خوبی دارند ولی نبود تماشاگران هم به سود یحیی گل‌محمدی و محمود فکری شده است. 3

نظر شما
پرونده ویژه