مجید علیاری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

قربانی فقط حقیقت را می‌گوید/ از استقلال سرتر بودیم

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۰۵:۱۵:۱۷
کد خبر: ۱۱۲۷۱۳۴
مهاجم جوان تیم سایپا می‌گوید با پیروزی که مقابل استقلال به دست آوردند به همه ثابت کردند مسئولان نارنجی‌پوشان بی‌جهت نمی‌گفتند این تیم روند رو به رشدی را در دست گرفته است.

مجید علیاری، مهاجم تیم سایپا، درخصوص پیروزی نارنجی‌پوشان مقابل استقلال به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: این برد از دو جهت برای ما حائز اهمیت بود هم می‌خواستیم نتایج هفته‌های گذشته را جبران کنیم و هم اینکه این دیدار پخش زنده بود و ما می‌خواستیم خودی نشان دهیم و به این مهم هم رسیدیم. از لحاظ نوع بازی و کیفیت و نتیجه از استقلال سرتر بودیم و بابت این پیروزی خیلی خوشحال هستیم. 

او درخصوص عملکرد خوب گلرشان یعنی اکبرمنادی ادامه داد: ما یک تیم هستیم و وقتی یک تیم نتیجه می‌گیرد از عقب زمین تا جلوی آن همه زحمت می‌کشند ولی حسین در دیدار با استقلال خیلی خوب کار کرد و امیدوارم همین‌طور به روند خوبش ادامه دهد و سال بعد راهی یک تیم بزرگ شود.

این بازیکن درباره اینکه سایپا تساوی‌های زیادی بدست آورده و آیا این موضوع جزو اهداف آنهاست یا به‌خاطر شرایط بازی‌ها ایجاب می‌کند؟ توضیح داد: شرایط بازی‌ها ایجاب کرده است. شما اگر دقت کرده باشید صنعت‌نفت آبادان بالانشین جدول است و ما تا دقیقه 90 از آنها پیش بودیم ولی گل خوردیم. در دیدار با پیکان در زمین حریف 10 نفره بازی را با نتیجه تساوی تمام کردیم. در برابر ماشین‌سازی هم همین‌طور. ما به هیچ عنوان با فکر گرفتن نتیجه تساوی به زمین نمی رویم. هدف ما این است که فوتبال قشنگی ارائه دهیم اما برای نتیجه گرفتن هم می‌جنگیم. در دیدار با ذوب‌آهن که قبل از استقلال برگزار شد خدا را شکر در دقایق پایانی گل زدیم و بازی را بردیم. به نظر من از بدشانسی ما بوده که نتایج تساوی زیاد شد و اگر کمی خوش شانس بودیم جایگاه‌مان از این حرف‌ها خیلی بالاتر بود.

علیاری درخصوص صحبت پیروز قربانی مبنی بر اینکه پرسپولیس فنی‌ترین تیم لیگ است و جالب بودن این موضوع با توجه به اینکه او بازیکن سابق استقلال است نظرش را اینگونه بیان کرد: با توجه به شناختی که در این چند وقت کار کردن با پیروز قربانی از او به دست آورده‌ام آقا پیروز واقعا حقیقت را می‌گوید و آدمی نیست که به‌خاطر منافع خودش یا رنگ خاصی صحبت کند و با کسی تعارف ندارد. 

مهاجم سایپا درباره اینکه به نظرش این تیم در انتهای فصل چه رتبه‌ای کسب خواهد کرد؟ گفت: فوتبال یکی از سخت‌ترین و غیرقابل پیش‌بینی‌ترین بازی‌ها است ولی هدف ما این است که در بین تیم‌های بالای جدول قرار بگیریم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم رتبه‌ای در شان کادر فنی و باشگاه سایپا بگیریم. 

او درمورد اینکه سایپا همانقدر که سخت گل می‌خورد به همان میزان هم سخت گل می‌زند افزود: به خاطر شرایط بازی‌ها استرس زیادی داشتیم و شاید به خاطر همین در برخی مواقع گل‌های زیادی خوردیم اما الان با دو بردی که آوردیم از زیر فشار رها شده‌ایم و استرس نداریم.

علیاری در پایان درخصوص دیدار پیش‌رو با گل‌گهر سیرجان افزود: ما می‌رویم تا مثل همیشه یک فوتبال خوب ارائه دهیم و قطعا به دنبال پیروزی هستیم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز