حمید استیلی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس باید تقویت شود/ همه ارکان هدف مشترکی دارند، پس باید با هم متحد شوند/ غیبت سیدجلال و کنعانی‌زادگان تاثیرگذار بود

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۰۶:۴۵:۲۷
کد خبر: ۱۱۲۷۱۵۴
پرسپولیس باید تقویت شود/ همه ارکان هدف مشترکی دارند، پس باید با هم متحد شوند/ غیبت سیدجلال و کنعانی‌زادگان تاثیرگذار بود
پیشکسوت پرسپولیس بر این باور است تمامی ارکان باشگاه باید با اتحاد و همبستگی برای رسیدن به هدف مشترک‌شان تلاش کنند.

حمید استیلی، سرمربی تیم امید کشورمان و سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص بازی اخیر پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک، که منجر به اولین شکست سرخ‌پوشان در لیگ شد، اظهار داشت: پرسپولیس در برابر آلومینیوم شروع خوبی داشت اما روی دو غافلگیری دروازه تیم باز شد و طبیعی بود وقتی تیم از حریفش عقب افتاد، شرایط روحی و روانی خاصی برای تیم ایجاد شد و با توجه به روحیه و انگیزه‌ای که حریف داشت، توانست بازی و نتیجه را به نفع خود حفظ کرده و پیروزی با ارزشی را مقابل پرسپولیس به دست آورد.

او در ادامه تاکید کرد: هر تیم برای کسب  برد و پیروزی هم به شرایط فنی ایده‌آل نیاز دارد و هم این که می‌بایست به لحاظ روحی- روانی آماده باشد. به نظر من پرسپولیس در حالی برابر آلومینیوم شکست خورد که از نظر روحی شاید شرایط ایده‌آل نبود و بروز برخی حواشی تیم را تحت تاثیر قرار داده بود، ضمن اینکه پرسپولیس برای این بازی از نظر بازیکن با مشکلات بزرگی روبرو بود و قبل از بازی مشخص بود که این تیم از نظر مهره تخصصی در دفاع مشکلاتی دارد که این در طول مسابقه مشخص بود. به هر حال  می‌بایست در زمان بسته شدن تیم این روزها پیش بینی می‌شد. تیمی مثل پرسپولیس که هر فصل برای 3 جام می‌جنگد در هر پست حداقل 3-4 بازیکن آماده می‌خواهد تا در زمان محرومیت، مصدومیت و مشکلات غیرقابل پیش بینی، تیم با کمبود مواجه نشود. شما دیدید در این بازی پرسپولیس 2 مدافع  میانی خود را نداشت که از این موضوع هم ضربه خورد.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولیس باید در نیم فصل با هوشمندی برای تقویت تمام خطوط خود یارگیری کند. تیم باید تا زمان فرا رسیدن نقل و انتقالات کار را جمع کند و با داشته‌هایش کار را پیش ببرد تا در زمان نقل و انتقالات کمبودهای خود را با خریدهای خوب از بین ببرد و ان‌شا‌ءالله شرایط بهتری را برای هواداران رقم بزند.

استیلی درخصوص تاثیر غیبت سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان در شکستی که برابر آلومینیوم رقم خورد، گفت: این 2 چهره از جمله بازیکنان اصلی و ثابت خط دفاعی پرسپولیس هستند که تجربه زیادی دارند و غیبت‌شان به چشم آمد. در این بازی هر 2 گلی که پرسپولیس دریافت کرد از روی دو ضربه ایستگاهی بود که نقش اول را مدافعان میانی ایفا می‌کردند. امیدوارم سیدجلال و کنعانی‌زادگان خیلی زود به شرایط مسابقه بازگردند تا با حضور خود خط دفاع را کامل کنند.

سرمربی اسبق پرسپولیس درمورد آینده پیش‌روی این تیم تصریح کرد: با وجود این شکست، هواداران هنوز ناامید نیستند و می‌دانند این تیم توان و پتاسیل بالایی برای موفقیت دارد. ضمن اینکه باید بگویم این تیم بازیکنان حرفه‌ای دارند که شرایط را به خوبی درک می‌کنند و این شکست را جبران خواهند کرد و شرایط به گونه‌ای رقم خواهد خورد که پرسپولیس بتواند روزهای خوب خود را تکرار کند.

استیلی درخصوص برخی حواشی که بین مدیریت و کادر فنی ایجاد شده است، گفت: برای موفقیت تیم علاوه بر کادر فنی و بازیکنان، عواملی چون مدیریت و هواداران نقش دارند و موفقیت هر تیمی در سایه اتحاد این عوامل ایجاد می‌شود. این موضوع درمورد پرسپولیس هم صدق می‌کند. به هرحال وقتی هدف یکی باشد باید اتحاد خدشه ناپذیری وجود داشته باشد تا در سایه این اتحاد همه برای رسیدن به هدف مشترک تلاش کنند. هدف همه اعضای باشگاه از بازیکنان گرفته تا مدیران جلب رضایت مردم و خوشحالی آنهاست که امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و پرسپولیس در سایه این همدلی دوباره به قهرمانی دست پیدا کند.

پیشکسوت پرسپولیس درمورد بیماری میناوند و انصاریان تصریح کرد: هر روز جویای احوال‌شان هستم و آرزو دارم این دو دوست خوبم هرچه زودتر با سلامت کامل بیمارستان را ترک کنند. ضمن اینکه خوشحال هستم که حشمت خان (مهاجرانی) از بیمارستان مرخص شدند و کم کم سلامتی‌شان را به دست آوردند. جا دارد از کادر درمان و عزیزانی که پیگیری وضعیت این بیماران بودند و در این روزهای سخت برای سلامتی همه مردم تلاش می‌کنند، تشکر و قدردانی کنم. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز