شاهین توکلی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

گلزنی به پرسپولیس لذت‌بخش است/ در صحنه‌ای که کامیابی‌نیا گل زد غفلت کردیم

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۰۷:۱۵:۱۸
کد خبر: ۱۱۲۷۲۲۴
گلزنی به پرسپولیس لذت‌بخش است/ در صحنه‌ای که کامیابی‌نیا گل زد غفلت کردیم
آلومینیوم اراک موفق شد در خانه پرسپولیس را شکست دهد تا در این بازی بزرگ ناکام نماند.

شاهین توکلی، مدافع تیم آلومینیوم اراک، درخصوص پیروزی دو بر یک تیمش مقابل پرسپولیس به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: ما با همت کادر فنی و بچه‌ها توانستیم پرسپولیس را که همیشه تیم بزرگی بوده شکست دهیم و این واقعا باعث خوشحالی ما است.

او درخصوص گلی که به ثمر رساند ادامه داد: گلزنی به پرسپولیس خیلی لذت‌بخش است ولی ما کلا روی ضربات ایستگاهی خیلی کار می‌کنیم و در آن صحنه هم امید سینگ ارسال خیلی خوبی کرد و من توانستم تبدیل به گل کنم. 

این بازیکن در پاسخ به این سوال که آیا گلش آفساید بود یا خیر؟ گفت: من فکر نمی‌کنم چنین چیزی باشد ولی بالاخره کارشناسان بهتر می‌توانند در این باره نظر دهند اما من چنین چیزی را احساس نمی‌کنم. 

توکلی درمورد اینکه هم او و هم پاکدل با سر گلزنی کردند و آیا روی این روش کار کرده بودند یا خیر؟ گفت: بله. ما در طول هفته روی ضربات ایستگاهی تمرین می‌کنیم و واقعا روی این موضوع برنامه داریم.

او درمورد اینکه آیا گل کمال کامیابی‌نیا به دلیل عدم یارگیری درست اتفاق افتاد یا خیر؟ افزود: در ضربات کرنر یکسری وظایف را خطیبی به بچه‌ها می‌دهد و ما هم در آن صحنه غفلت کردیم که متاسفانه منجر به گل شد. 

مدافع سبزپوشان اراک درخصوص اینکه آیا تصور می‌کردند با توجه به نتایج اول فصل بتوانند در ادامه خوب کار کنند؟ خاطرنشان کرد: در ابتدای فصل یکسری ناهماهنگی‌ها از طرف باشگاه بوجود آمده بود و یکسری اشتباهات صورت می‌گرفت که واقعا در شان یک باشگاه لیگ برتری نبود ولی رفته رفته شرایط عوض شد و باشگاه به ثبات رسید و آقای خطیبی هم خیلی زحمت کشید تا بتواند این هماهنگی‌ها را بوجود آورد. هرچه ما جلوتر رفتیم هم تیم هماهنگ‌تر شد و هم توانستیم نتایج خوبی بگیریم. 

توکلی درخصوص دیدار با تراکتور گفت: تراکتور تیم فوق‌العاده باشخصیتی است و طبق آنالیزهایی که کادر فنی نسبت به تیم‌ها انجام داده مطمئن هستیم که در این بازی هم می‌توانیم نتیجه خیلی خوبی بگیریم با اینکه بازی خیلی سختی است و در تبریز برگزار می‌شود اما به دنبال برد هستیم. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز