در یک دوره ۴ روزه؛

دومین دوره تخصصی تربیت ارزیاب رشد حرکتی کودکان برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۵:۵۱:۵۶
کد خبر: ۱۱۲۷۶۹۳
دومین دوره تخصصی تربیت ارزیاب رشد حرکتی کودکان برگزار می‌شود
پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دومین دوره تخصصی تربیت ارزیاب رشد حرکتی کودکان را به‌صورت مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش برنا، دومین دوره تخصصی تربیت ارزیاب رشد حرکتی کودکان باهدف دانش‌افزایی مربیان و علاقه‌مندان به حوزه فعالیت بدنی، بازی و ورزش کودکان از تاریخ 27 لغایت 30 بهمن 99(به‌صورت وبینار با کارورزی حضوری) توسط پژوهشگاه تربیت‌بدنی، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

در این دوره که به مدت چهار روز ( 3 روز به‌ صورت مجازی و 1 روز به ‌صورت کارورزی حضوری) برگزار خواهد شد، شرکت‌کنندگان مباحثی همچون: آشنایی با مبانی سنجش و ارزیابی عملکرد انسان، آموزش اجرا و تفسیر نتایج آزمون BOT-2، آموزش ارزیابی و تفسیر نتایج آزمون MABC2، آموزش ارزیابی و تفسیر نتایج آزمون TGMD3 و آموزش کاربردی استفاده از سامانه ارزیابی رشد مهارت‌های حرکتی را فرامی‌گیرند.

 صدور گواهینامه معتبر از پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، دریافت کد ارزیابی در سامانه جامع ارزیابی رشد حرکتی، کارآموزی عملی به همراه کارورزی در پروژه‌های توکیدزو انجمن توسعه ورزش و فعالیت بدنی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دوره می‌باشد.

 شایان‌ذکر است، اولویت با فارغ‌التحصیلان و دانشجویان رشته تربیت‌بدنی گرایش رفتار حرکتی می‌باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای هماهنگی لازم و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88747884 -021 داخلی 419 و شماره همراه: 09394031586 تماس حاصل نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز