فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

بی‌ثباتی درد همه تیم‌های لیگ برتر است/ گروه استقلال روی کاغذ از بقیه سخت‌تر خواهد بود

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۲۳:۴۰:۵۰
کد خبر: ۱۱۲۷۷۲۷
بی‌ثباتی درد همه تیم‌های لیگ برتر است/ گروه استقلال روی کاغذ از بقیه سخت‌تر خواهد بود
پیشکسوت فوتبال گفت: نوسان و عدم ثبات مختص استقلال نیست و در همه تیم های لیگ برتری دیده می شود.

فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا، درباره گروه بندی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در بین تیم های ایرانی استقلال در گروه دشوارتری نسبت به بقیه قرار گرفته است. رقبای استقلال روی کاغذ قدرتمندتر از بقیه تیم ها به نظر می رسند ولی باز هم نمی توان فعلا درباره تیم ها نظر داد. اینکه تیمی سال گذشته قهرمان لیگ کشورش شده دلیل نمی شود الان هم قدرتمندتر باشد اما اگر بخواهیم براساس شرایط فعلی تیم ها نظر دهیم بله گروه استقلال از بقیه سخت تر است.

او درباره اینکه کدام تیم ایرانی شانس بیشتری برای موفقیت در لیگ قهرمانان دارد، بیان کرد: تیم های تراکتور و فولاد هم گروه های سختی دارند اما همه چیز بستگی به شرایط تیم ها در زمان برگزاری مسابقات دارد. 2 ماه تا شروع مسابقات باقی مانده و باید ببینیم تیم ها در آن زمان چه وضعیتی دارند. در صورتی که پرسپولیس بتواند برای نفرات از دست رفته خود جایگزین پیدا کند، شانس بیشتری نسبت به بقیه تیم ها برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا دارد.

آشوبی با بیان اینکه پرسپولیس نیاز به تقویت دارد، ادامه داد: از آنجایی که پرسپولیس نسبت به سایر تیم ها تجربه بیشتری درباره حضور در لیگ قهرمانان دارد، می تواند با تقویت تیمش مثل سال گذشته نتایج خوبی در این رقابت ها بگیرد. تاکید می کنم که در صورت تقویت چون پرسپولیس مهره های موثری را از دست داده و هنوز نتوانسته جای خالی آنها را پر کند، در واقع پرسپولیس در صورتی می تواند موفقیت خود در آسیا را تکرار کند که برای ستاره های از دست رفته خود جایگزین پیدا کند وگرنه به مشکل می خورد.

بازیکن اسبق استقلال درباره وضعیت این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال از نظر بازیکن مجموعه خوبی دارد اما در دفاع میانی به تقویت نیاز دارد و حتما باید یک مدافع میانی خوب جذب کند. مدافعی که کلاس فوتبالش بالا باشد و بتواند در آسیا به استقلال کمک کند.

آشوبی درباره عدم ثبات استقلال در نتیجه گیری افزود: نوسان و عدم ثبات مختص استقلال نیست و در همه تیم های لیگ برتری دیده می شود. همه تیم ها تقریبا همین شرایط را دارند و موضوعی نیست که بخواهیم فقط به استقلال نسبت دهیم و باعث تعجب مان شود. شرایط فوتبال ایران و تغییرات پی در پی که در تیم ها ایجاد می شود باعث شده تیم ها از ثبات به دور باشند.

بازیکن اسبق استقلال و تراکتور درباره مدعیان لیگ برتر بیان کرد: تیم هایی که الان در بالای جدول حضور دارند به همراه پرسپولیس از مدعیان اصلی قهرمانی هستند. استقلال، تراکتور، پرسپولیس و سپاهان تیم هایی هستند که نفرات تاثیرگذار دارند و چون در سال های اخیر همواره جزو مدعیان بودند شخصیت قهرمانی هم پیدا کرده اند. در بین این تیم ها من شانس پرسپولیس را بیشتر می دانم چون کماکان این تیم شخصیت قهرمانی دارد و اگر بتواند جای نفرات رفته را پر کند، امسال هم شانس قهرمانی زیادی خواهد داشت. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز