مهدی هنرمند:

همواره در کنار فدراسیون خواهم ماند

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۸:۰۱:۲۳
کد خبر: ۱۱۲۷۷۵۳
همواره در کنار فدراسیون خواهم ماند
دبیر اسبق فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس پس از برگزاری مراسم تودیع و معارفه در خصوص ادامه همکاری با فدراسیون نکاتی را بیان کرد.

به گزارش برنا، مهدی هنرمند دبیر سابق فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس ضمن جدایی از این فدراسیون به دلیل فرصت شغلی جدید گفت: متاسفانه شرایط کاری ام به گونه ای شکل گرفته که دیگر نمی توانم در سمت دبیری فدراسیون فعالیت کنم اما همواره در کنار این جامعه دوست داشتنی خواهم ماند. فرصت شغلی جدیدی برایم ایجاد شده که نمی توانم تمام وقت کنار فدراسیون باشم.

وی ادامه داد: خوشحال هستم که طی چند سال گذشته با فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس همکاری داشتم و موفق شدم با کمک تمامی زحمت کشان این رشته ها و همچنین همکاران خوبم در فدراسیون اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم.

هنرمند با اشاره به موفقیت های فدراسیون افزود: در تمامی عرصه های زندگی روزهای خوب و سخت وجود دارد که ما با یاری یکدیگر تمامی آنها را پشت سر گذاشتیم و توانستیم فرصت های خوبی را از تمامی تهدید ها بسازیم و مطمئنا به قله های موفقیت، بیشتر از گذشته خواهیم رسید. افتخار این را داشتم تا در جایگاه دبیری به عنوان عضوی کوچک کمک حال خانواده بزرگ بولینگ، بیلیارد و بولس باشم. تفکر و نیروی خلاقی در سمت دبیری فدراسیون قرار می گیرد که در آینده درخشان این فدراسیون نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

دبیر سابق فدراسیون در مورد ادامه همکاری اش با فدراسیون یادآور شد: همیشه در خدمت فدراسیون خواهم بود. درست است که به دلایل مشغله های شغل جدیدی که قصد فعالیت در آن را دارم نمی توانم به عنوان دبیر با فدراسیون همکاری داشته باشم اما به عنوان مشاور و کسی که عضو کوچکی از این جامعه است همواره همراه فدراسیون خواهم ماند.

هنرمند ضمن قدردانی از رئیس فدراسیون گفت: از اعتماد جنابعالی طی این سال ها تشکر می کنم و امیدوارم توانسته باشم در مدت زمان فعالیتم گام موثری برای پیشرفت رشته های بولینگ، بیلیارد و بولس برداشته باشم. اگر اتفاقات خوبی رخ داده قطعا نتیجه زحمات همه افراد بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز