محمدرضا مهدیزاده در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

همه در اصفهان آقا محرم را دوست دارند/ نباید مغرور شویم

۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۰۵:۰۵:۰۴
کد خبر: ۱۱۲۷۷۷۶
همه در اصفهان آقا محرم را دوست دارند/ نباید مغرور شویم
مدافع سپاهان از کسب پیروزی مقابل صنعت نفت ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش برنا؛ محمدرضا مهدیزاده در خصوص پیروزی سپاهان مقابل صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به شرایط جدول بازی خیلی سختی بود و صنعت نفت آبادان در خانه تمام بازی هایش را برده بود و بازی به نوعی 6 امتیازی محسوب می شد. می خواستیم در بالای جدول بمانیم و هم قسم شده بودیم که 3 امتیاز را بگیریم و خدا را شکر توانستیم به آن دست پیدا کنیم.

این مدافع که در دقایق آخر بازی گلزنی کرد و منجر به برد تیمش شد در این خصوص افزود: هرکسی که در تیم ما گل بزند همه خوشحال می شوند و مهم این است که کل مجموعه خوشحال هستند. خوشبختانه در آن صحنه من توانستم گل بزنم و به 3 امتیاز برسیم. 

مهدیزاده در خصوص اینکه با استقلال هم امتیاز و در حال حاضر دوم جدول هستند، گفت: قبل از بازی با توجه به صحبتهایی که با کادر فنی انجام دادیم می گفتیم که اگر این بازی را ببریم می توانیم در بالای جدول بمانیم و می دانستیم که بازی خیلی سختی با صنعت نفت آبادان داریم و هم قسم شده بودیم که 3 امتیاز را بگیریم و به صدر برسیم. الان از لحاظ تفاضل گل کمی از استقلال عقب هستیم ولی هنوز خیلی از بازیها باقی مانده است اما این سه امتیاز توانست ما را کمی از تیم های دیگر جدا کند و با توجه به بازی هایی که در هفته های آینده در خانه داریم می توانیم شرایط خیلی خوبی را برای خودمان فراهم کنیم.

مهدیزاده در خصوص اینکه محرم نویدکیا به دلیل نتایج اوایل فصل خیلی تحت فشار بود ولی الان ثابت کرده است حرفهای زیادی برای گفتن دارد، عنوان کرد: به نظر من آقای نوید کیا از اول هم تحت فشار نبود و او فصل اولی است که سرمربیگری می کند. همه در اصفهان آقا محرم را دوست دارند و همه هواداران پشت تیم ماندند. هنوز هیچ چیزی تمام نشده است شاید الان شرایط خوبی داریم ولی این باعث نمی شود مغرور شویم، ما تمام تلاشمان را می کنیم نیم فصل اول را با موفقیت پشت سر بگذاریم هیچ فشاری روی آقامحرم نیست چون او در اصفهان ثابت شده و همه دوستش دارند. 

مدافع سپاهان در پاسخ به این سوال که چرا سپاهان با وجود رتبه خوبی که در جدول کسب کرده گلهای زیادی نیز دریافت کرده است، اظهار کرد: امسال تیم ما خیلی زیبا بازی می کند و بچه های ما آزادانه به خط حمله اضافه می شوند به همین دلیل گلهای خورده ما بیشتر است ولی این را در نظر بگیرید که ما فقط 5 گل از روی نقطه پنالتی دریافت کردیم و همین موضوع آمار گل خورده ما را زیاد کرد. ما از آن طرف گلهای زیادی نیز می زنیم و مهم این است که 3 امتیاز را بگیریم درست است که با گل خوردن خط دفاعی تحت فشار قرار می گیرد اما همینکه می بریم خودش خیلی به ما کمک می کند.

او در خصوص دیدار بعدی با شهرخودرو در اصفهان گفت: من قبلا هم گفتم امسال همه تیمها یقه هم را می گیرند و اصلا نمی توان گفت تیمی از قبل برنده است و شرایط جدول این را ثابت کرده است که همه تیمها دارند از هم امتیاز می گیرند. ما باید خودمان را برای یک بازی سخت دیگر آماده کنیم و برای اینکه بتوانیم در بالای جدول بمانیم باید این بازی را ببریم. شهرخودرو هم کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد ولی ما هم خودمان را برای یک بازی سخت دیگر آماده می کنیم. 

مهدیزاده در پایان در خصوص بازیهای سخت پیش رویشان مثل دربی اصفهان و بازی با اصلی ترین رقیبشان یعنی استقلال در هفته 15 افزود: به نظر من همه بازی ها سخت است و همه بازی ها شرایط خاص خودش را دارد و هیچ تیمی از پیش بازنده نیست. شاید ذوب آهن قعرنشین جدول باشد ولی خیلی خوب بازی می کند و بدشانسی آورده است. بازی با استقلال هم شرایط خاص خودش را دارد و هر دو تیم بالای جدول هستند ولی ما کاملا آماده هستیم و می دانیم که دقیقا چه می خواهیم و می دانیم چقدر باید تلاش کنیم و ان شاء ا.. بازی های پیش رو را با موفقیت پشت سر می گذاریم. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز