سایت باشگاه پرسپولیس نوشت:

همه در بهت فرو رفتیم!

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۲۲:۴۴:۲۳
کد خبر: ۱۱۲۷۸۲۹
همه در بهت فرو رفتیم!
مهرداد میناوند، پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس، پس از روزها مبارزه سخت و جانکاه با ویروس هولناک کرونا و با وجود همه تلاش‌های کادر درمان، جان به جان آفرین تسلیم کرد و جامعه ورزش، فوتبال و خانواده بزرگ پرسپولیس را در سوگ خود عزادار کرد.
به گزارش  برنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، میناوند به تاز‌گی تولد 45 سالگی خود را همزمان با یکی از بهترین اتفاقات زندگی اش، جشن گرفته بود تا دوران تازه‌ای را آغاز کند، ولی گویا روزگار با او سر سازش نداشت و امشب خبر درگذشت او همه ما را در بهت و حیرت فرو برد. قراردادن عبارت زنده‌یاد در کنار نام او، آن هم در مقطعی که قرار بود از شیرین‌ترین دوران‌ زندگی‌اش باشد برای ما بسیار دشوار و ناگوار است.

مهرداد میناوند، زاده نهم آذر سال 1354 از آن پدیده‌های فوتبال بود که به راستی به آن‌چه شایسته توانایی اش بود، دست نیافت. با وجود موفقیت‌هایی که برای این پیشکسوت محبوب پرسپولیس رقم خورد، استحقاق آن را داشت که در دوران اوج به خیلی بیش از این‌ها دست پیدا کند. هنوز 20 سال را به اتمام نرسانده بود که به عضویت تیم بزرگ پرسپولیس درآمد؛ یکی از پرسپولیس های پرمهره‌ای که راهیابی و بازی کردن در ترکیبش، کار هر بازیکنی نبود. چپ پای خوش‌قامت پرسپولیس به سرعت به تیم ملی ایران هم راه پیدا کرد. بازی در 20 سالگی برای تیم ملی ایران نوید ظهور بازیکنی را می‌داد که همگان منتظر بودند حداقل برای یک دهه در این سطح ادامه داشته باشد.او عضو ثابت همان تیم افسانه‌ای 98 فرانسه بود که در بازی ایران و آمریکا که بازی قرن هم لقب گرفته بود، شرکت داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز