محمدرضا داورزنی:

تعطیلی لیگ ملت‌ها به نفع والیبال نیست

۱۳۹۹/۱۱/۰۹ - ۱۲:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۱۲۷۹۹۲
تعطیلی لیگ ملت‌ها به نفع والیبال نیست
رئیس فدراسیون والیبال درباره شرایط این رشته ورزشی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش برنا، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال درباره میزبانی لیگ ملت‌ها، اظهارداشت: جلسه لیگ جهانی را برگزار کردیم. قرار شد با توجه به شرایط کرونایی، لیگ ملت‌ها به شکل متمرکز برگزار شود. به این صورت که ۱۶ کشور یک جا جمع شوند و تست کرونا دهند. ۵ تیم راه یافته به فینال و میزبان مشخص می‌شوند و کار ادامه پیدا می‌کند.

او افزود:، چون قرار ما این بود مثلا ایران به چین، بعد ایتالیا، بعد صربستان برود و از آنجا به تهران برگردد، در ادامه به فرانسه برود و بعد از آن اگر راهی فینال شد به تورین ایتالیا برود. مشکل تردد بین کشورها، قرنطینه، واکسیناسیون همه این‌ها در نشست جهانی بحث و قرار شد مسابقات تعیین تکلیف شود. تا آخر فوریه مشخص می‌شود چه کشوری میزبان خواهد شد. احتمالا زمان بازی‌ها ۴۰ روز طول بکشد.

او ادامه داد: ما اعلام کردیم اگر شرایط فراهم باشد می‌توانیم میزبان این مسابقات باشیم، اما تصمیم‌گیری فدراسیون جهانی متناسب با شرایط عمومی با توجه به امکانات کشورها، دسترسی‌ها، هتل‌ها و سالن‌ها است.

داورزنی در پاسخ به سوالی مبنی بر شروع اردو‌های تیم ملی، عنوان کرد: ۷ فروردین اردو‌ها آغاز می‌شود. آلکنو ۱۲ آوریل در تهران خواهد بود. من دیروز دیدم که برخی از دوستان نوشته بودند که فدراسیون پیش‌بینی نکرده که روسیه به سوپرجام اروپا برود، اما همه این‌ها پیش‌بینی شده است.

داورزنی درباره ادامه برنامه‌های تیم ملی والیبال، یادآور شد: کمپی با آلکنو در ایران خواهیم داشت، در ادامه تیم به کازان خواهد رفت و از آنجا تیم عازم مسابقات لیگ می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز