مرتضی اسدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تراکتور اگر می‌خواهد مدعی باشد باید این روند را حفظ کند/ در عمر فوتبالی‌ام از این مسائل ندیدم

۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۱۲۸۳۰۱
تراکتور اگر می‌خواهد مدعی باشد باید این روند را حفظ کند/ در عمر فوتبالی‌ام از این مسائل ندیدم
مرتضی اسدی می‌گوید هیچ گونه نظارتی روی لیگ دو نیست و این موضوع در شان فوتبال ما نیست.

به گزارش برنا؛ مرتضی اسدی در خصوص شکست عقاب تهران مقابل نفت امیدیه و حواشی آن دیدار گفت: به نظر من با این نوع میزبانی دارد به سایر تیم ها بی احترامی می شود. نیمکت امیدیه کلا در زمین بود و با داد و بیداد جلو رفتند و داور و کمک داور را تحت تاثیر قرار دادند. ناگهان تماشاچیان به ورزشگاه آمدند و شروع به فحاشی کردند. به نظرم این نوع فوتبال بازی کردن باب شده است. من نمی دانم هواداران چه زمانی و از کجا آمدند و فحاشی کردند و این درست نیست. اگر قرار است بدون تماشاگر باشد چرا چنین اتفاقی می افتد؟

او در همین خصوص ادامه داد: این چه نوع برگزاری است؟ هیچ گونه نظارتی روی لیگ دو نیست. اگر اینگونه است ما هم از این به بعد رفتاری که بقیه انجام می دهند را انجام می دهیم. حریف شروع به بد و بیراه گفتن به نیمکت ما کرد. در عمر فوتبالی ام از اینگونه چیزها ندیدم. بحث من اصلا نتیجه بازی نیست بلکه رفتارهای بیرون از زمین است که در شان فوتبال ما نیست. تنها ما نیستیم که این حرف ها را می زنیم بلکه چند تیم دیگر هم از میزبانی امیدیه شاکی بودند.

مربی عقاب تهران اضافه کرد: انجام اینگونه رفتار ها زشت است. از طول نود دقیقه بازی هفتاد دقیقه اش تیم حریف داشت با داور صحبت می کرد! اگر اینگونه است ما هم در بازی های خودمان از این کار ها انجام می دهیم. واقعا شرایط فوتبال ما افتضاخ است و ما نمی توانیم از فوتبال لذت ببریم چون مدام تنش وجود دارد و مسیرش عوض شده است. به نظر من تیم های دیگر از اینگونه میزبانی ها متضرر می شوند. امیدوارم این وضعیت بررسی شود گرچه در سطح بالاتر هم بررسی نمی شود چه برسد به لیگ دو! خیلی ها اشتباهی به این فوتبال آمدند و برای همین هم از این اتفاقات می افتد.

کاپیتان اسبق تراکتور در خصوص شرایط این تیم افزود: در بازی تراکتور و گل گهر هم مثل بازی ما دعوا انجام شد ولی داور مسابقه و بزرگترهای یک تیم باید از اینگونه دعوا ها جلوگیری کنند. وقتی در لیگ برتر از این اتفاقات می افتد وای به حال لیگ دو. خدا را شکر تراکتور هم برد و اگر می خواهد جزو مدعیان باشد باید این روند را حفظ کند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز