حمید مطهری:

برای شادی روح میناوند تلاش می‌کنیم/ در مرام ما نیست باخت را گردن فرد دیگری اندازیم

۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۲:۴۶:۵۱
کد خبر: ۱۱۲۸۳۸۰
برای شادی روح میناوند تلاش می‌کنیم/ در مرام ما نیست باخت را گردن فرد دیگری اندازیم
مربی پرسپولیس با بیان اینکه سیدجلال حسینی فردا می‌تواند این تیم را در بازی با ماشین سازی همراهی کند، گفت: هنوز ۲۰ هفته از لیگ باقی مانده است و خوب نیست از الان قضاوت کنیم.

به گزارش برنا، حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با ماشین سازی که امروز جمعه در سازمان لیگ برگزار شد، گفت: صحبت درباره بازی در این شرایط بسیار سخت است ولی جزو وظایف ما است. سه روز در تمرین نبودم ولی گل محمدی و دیگر مربیان ماشین سازی را خیلی خوب بررسی کرده‌اند. می‌دانیم با چه سبکی با آنها بازی کنیم.

او در ادامه تصریح کرد: جدول فعلی لیگ برتر ایران نشان دهنده توانایی تیم‌ها نیست مثل لیگ برتر انگلیس. لیگ ایران هم همان جذابیت انگلیس را پیدا کرده است. هفته قبل باوجود اینکه یک گل جلو افتادیم به دلیل دست کم گرفتن حریف (آلومینیوم اراک) تنبیه شدیم. نباید به جایگاه جدول فکر کرد و اینکه تصور کنیم امنیت داریم. از بچه‌های پرسپولیس می‌خواهم خیلی هوشیار باشند و ۹۰ دقیقه تمرکز صد درصدی داشته باشند. حتی یک جاهایی شاید اگر ۹۹ درصد تمرکز داشته باشید، بازهم ضربه بخورید.

مربی پرسپولیس تاکید کرد: ماشین سازی تیم قابل احترامی است. اکثر تیم‌ها جلوی پرسپولیس فشردگی ایجاد می‌کنند. باید از فشردگی خطوط آنها رد شویم. باید این فشردگی را بشکنیم. راهکارهایی هم داریم. اگر هم توپ را از دست دادیم باید به فکر بعد از آن باشیم.

مطهری در خصوص وضعیت سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس یادآور شد: سیدجلال با تیم تمرین کرده و مشکلی برای همراهی تیم ندارد.

او  در واکنش به سئوالی مبنی بر دور شدن پرسپولیس از قهرمانی افزود: برای رسیدن به قهرمانی، باید از هر بازی دو امتیاز بگیرید. ما خیلی عقب نیستیم و از هر بازی یک و نیم امتیاز گرفته‌ایم. امیدوارانه کار را دنبال می‌کنیم. بچه‌های پرسپولیس جایگاهشان را می‌دانند. اختلاف ما با صدر جدول زیاد نیست و دو بازی هم کمتر داریم. همیشه گفته‌ام با تلاش و تمرین بیشتر می‌شود یکسری نقاط قوت را رفع کنیم. هفته قبل هم باختیم. ما باختیم و باید بیشتر کار کنیم تا نقطه ضعف‌ها را جبران کنیم. ان شاءالله با سه امتیاز بازی فردا به جدول بر می‌گردیم. پرسپولیس به میانه جدول عادت ندارد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بهانه جویی های یحیی گل محمدی و ارتباط دادن نتایج با مهدی رسول پناه رئیس سابق هیات مدیره باشگاه گفت: ما بهانه جویی می‌کنیم؟ هفته قبل اولین باخت ما رقم خورد. هیچ موقع در مرام ما نیست باخت را گردن فرد دیگری اندازیم. ما داریم کار می‌کنیم و مسئول هستیم. سعی می‌کنیم همیشه به کار فنی بپردازیم و نقاط ضعف را رفع کنیم. هنوز ۲۰ هفته از لیگ باقی مانده است و خوب نیست قضاوت کنیم. در مجموع نگاه کنید ماحصل کار کادر فنی در یک سال و نیم اخیر چه بوده است.

مطهری درباره مشکلات مالی و پرونده بدهی‌های پرسپولیس اظهار کرد: متاسفانه پرسپولیس همیشه با این مشکلات دست به گریبان بوده است. این برای وجهه ما و باشگاه‌هایمان خوب نیست. امیدوارم با درایت مسئولان، هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه این مشکلات حل شود. اینجا فقط شما مربیگری نمی‌کنید و باید به خیلی از مسائل بپردازید. تمرکز مربیان باید کاملاً در زمین فوتبال باشد.

مربی پرسپولیس در پایان گفت: بچه‌ها از فردا برای شادی روح میناوند و سایر پیشکسوتانی که از دست دادیم کار می‌کنند. برادر کوچک همه فوتبالی‌ها هستم. باید قدر همدیگر را بیشتر بدانیم و بیشتر به هم احترام بگذاریم. دنیا ارزش این را ندارد که با هم درگیری ایجاد کنیم.

نظر شما