حسین عبدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

هنوز فقدان میناوند باورم نمی‌شود/ امیدوارم انصاریان سلامتی خود را به‌دست بیاورد/ باخت اخیر پرسپولیس تلنگر به موقعی بود

۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۰۶:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۱۲۸۴۸۴
هنوز فقدان میناوند باورم نمی‌شود/ امیدوارم انصاریان سلامتی خود را به‌دست بیاورد/ باخت اخیر پرسپولیس تلنگر به موقعی بود
کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران ضمن ابراز تاسف از فوت تلخ مهرداد میناوند برای علی انصاریان دیگر پیشکسوت پرسپولیس آرزوی سلامتی کامل و بازگشت دوباره‌اش به زندگی عادی را داشت.

حسین عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به اتفاق تلخی که برای مهرداد میناوند رخ داد و جامعه ورزش و فوتبال ایران را سوگوار کرد، اظهار داشت: از وقتی این خبر را شنیده ام هنوز نتوانسته ام به خودم بقبولانم که مهرداد میناوند را دیگر در جمع مان نخواهیم دید. او فقط 45 سال سن داشت و می توانست سال های سال در کنار ما باشد اما در اتفاقی تلخ او را از دست دادیم. این حادثه تلخ هنوز برایم باورکردنی نیست!

او گفت: با ناباوری مهرداد را از دست دادیم. برای علی انصاریان و دیگر بیماران درگیری بیماری کرونا آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم که از سلامتی کامل علی خبرهای خوبی را دریافت بشنویم.

کاپیتان باسابقه سرخ‌ها در ادامه این گفت‌وگو در خصوص بازی پرسپولیس برابر ماشین‌سازی تبریز تصریح کرد: پرسپولیس در حالی برای این بازی آماده می شود که باید در زمین خودش به میدان برود. البته شکت تلخ در برابر آلومینیوم هم شرایط خاصی را برای پرسپولیس حکمفرما کرده و حالا مجبور و محکوم به کسب هر 3 امتیاز این دیدار است، شکستی که به اعتقاد من تلنگر خوبی برای پرسپولیس بود تا به خودش آمده و بتواند در ادامه نتایج بهتری را کسب کند. پرسپولیس تا به امروز چند تساوی پست سر هم نیز کسب کرده بود که باعث شده بود امتیازات زیادی از دستش برود. در هر حال این تیم برای تکرار دوباره موفقیت های چند فصل اخیرش باید مسیر جدیدی را از این بازی به بعد رقم بزند تا بتواند خیلی زود به صدر جدول برسد و در نهایت در پایان فصل قهرمان شود.

عبدی در مورد شرایط ماشین‌سازی در جدول و جایگاه این تیم قبل از دیدار برابر پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: هیچ تیمی نمی تواند در برابر پرسپولیس قدرت نمایی کند مگر این که پرسپولیس تیم همیشگی اش نباشد. پرسپولیس اگر پرسپولیس آماده و به دور از برخی مشکلات باشد، هیچ تیمی نمی تواند در مقابلش حرفی برای گفتن داشته باشد. به اعتقاد من پرسپولیس در سوت آغاز بازی باید براین تصور باشد که بازی با شرایط مساوی آغاز نمی شود و بچه ها باید با این ذهنیت پای در زمین بگذارند که باید یکی دو گل بزنند تا بازی شروع شود.

عبدی در خصوص بازگشت احتمالی سیدجلال حسینی به ترکیب و تاثیر این موضوع در روند کاری سرخ‌پوشان در این دیدار خاطرنشان کرد: نقش سیدجلال در شرایط روحی و فنی پرسپولیس غیرقابل انکار است. حضور او به عنوان یک لیدر و یک رهبر در زمین می تواند تاثیر زیادی در شرایط روحی، اعتماد به نفس و همین طور اوضاع فنی پرسپولیس داشته باشد و من اعتقاد دارم حضور سیدجلال در این بازی یک اتفاق خوب برای کل تیم است. 4/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز