محمدرضا مهرانپور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

باید به حسینی احترام بگذاریم/ استقلالی‌ها هیجان زده بودند

۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۲۳:۴۵:۱۹
کد خبر: ۱۱۲۹۱۳۵
باید به حسینی احترام بگذاریم/ استقلالی‌ها هیجان زده بودند
بازیکن اسبق استقلال اعتقاد دارد باید از سیدحسین حسینی حمایت شود چون او بارها به کمک استقلال آمده است.

محمدرضا مهرانپور، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران، درخصوص دیدار آبی‌پوشان با نفت مسجد سلیمان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: من بازی را کامل دیدم و به نظر من استقلال کمی عجول بود و به جای اینکه نفت مسجد سلیمان هیجان داشته باشد انگار استقلال هیجان داشت. به هر حال استقلال از نفت خیلی پر مهره‌تر بود اما به نوعی بازی می‌کرد که انگار برعکس است.

او درخصوص انتقادات اخیر به سیدحسین حسینی ادامه داد: ما باید به حسینی احترام بگذاریم زیرا گلرهای بزرگ دنیا هم اشتباه می‌کنند. یادمان نرود که حسینی چند بار استقلال را به بازی برگردانده و گل خوردن برای همه اتفاق می‌افتد و شاید اگر رشید مظاهری هم بود گل دریافت می‌کرد.

بازیکن اسبق استقلال درباره دیدار این تیم با نساجی مازندران در هفته پیش‌رو گفت: همه بازی‌ها سخت است و همه برابر تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس انگیزه دارند و همین موضوع کار را سخت می‌کند ولی استقلال باید امتیاز بگیرد تا شرایطش را در جدول حفظ کند.

مهرانپور در پایان درخصوص تغییرات متعدد در استنقلال افزود: به نظر من ترکیب مدام تغییر می‌کند و این اصلا خوب نیست چون سرمربی باید تا الان بازیکنانش را شناخته باشد. اگر هم من حرفی می‌زنم در جهت کمک به استقلال است نه انتقاد از فرد خاصی. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز