مورد عجیب لیگ بیستم؛

مدعیانی که صدرنشینی را دوست ندارند!

۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۰۷:۱۸:۳۶
کد خبر: ۱۱۲۹۲۶۶
مدعیانی که صدرنشینی را دوست ندارند!
به نظر می‌رسد مدعیان لیگ بیستم مدام در حال تعارف زدن صدر جدول به همدیگر هستند و هیچکدام هم نمی‌توانند از فرصت‌هایی که رقبا در اختیارشان قرار می‌دهند استفاده کنند و از بقیه مدعیان فاصله بگیرند.

به گزارش برنا؛ هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال با نتایج عجیبی در صدر جدول و بین مدعیان همراه بود. در هفته ای که سپری شد همه تیم های مدعی صدرنشینی نتوانستند از پس رقبای خود بربیایند و همین باعث شد تغییری در بالای جدول رخ ندهد.

استقلال که هفته گذشته ناباورانه مقابل سایپا شکست خورد، با شکست تیم مدعی صنعت نفت مقابل سپاهان توانست در رتبه یک باقی بماند هرچند که شاگردان نویدکیا با همین برد به یک قدمی استقلال رسیدند و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال نتوانستند به صدر برسند.

آبی پوشان در هفته ای که سپری شد باید در مسجد سلیمان به دیدار نفت می رفتند و این فرصت را داشتند که با کسب 3 امتیاز از بقیه مدعیان فاصله بگیرند اما شاگردان محمود فکری به یک امتیاز قناعت کردند.

تراکتور تبریز به عنوان یکی دیگر از مدعیان در خانه مقابل آلومینیوم اراک تن به شکست داد و 19 امتیازی ماند. این شکست خانگی دور از انتظار، تراکتور را از نزدیک تر شدن به صدر جدول باز داشت در شرایطی که شاگردان مسعود شجاعی می توانستند با برد در این بازی خانگی تا یک قدمی استقلال برسند.

در دیگر دیدار که یکی از تیم های مدعی نتوانست طعم برد را بچشد، مصاف صنعت نفت آبادان با مس رفسنجان بود که بدون رد شدن توپی از خط دروازه ها پایان یافت و در نتیجه آبادانی ها هم نتوانستند از 22 امتیاز بالاتر بروند و جای استقلال را در صدر جدول بگیرند.

دیگر تیم بالانشین لیگ برتر ایران که دیروز در کسب پیروزی ناکام ماند، سپاهان بود. شاگردان محرم نویدکیا که هفته قبل در آبادان سه امتیاز ارزشمند کسب کرده بودند، در خانه خود از شهرخودرو مشهد پذیرایی کردند. سپاهانی ها تقریبا مطمئن بودند که می توانند در دیدار مقابل شاگردان سیدمهدی رحمتی 3 امتیاز را کسب کنند و بالاتر از استقلال در صدر جدول قرار بگیرند اما شهرخودرو در این دیدار همه معادلات را برهم زد. هرچند تیمی که وضعیت بهتری در جدول داشت اولین گل بازی امروز را زد اما ادامه روند مسابقه چیزی جز شوک برای سپاهان نداشت. طلایی پوشان با دریافت یک گل در نیمه اول و 2 گل در نیمه دوم، متحمل یک شکست سنگین خانگی برابر شهرخودرو شدند. بدین ترتیب، تیم سپاهان هم در امتیاز 22 متوقف شد و در رده سوم جدول ایستاد.

فولاد دیگر تیم مدعی در بالانشینی هم در آخرین بازی که با حاشیه های عجیبی آغاز شد، در خانه از پس حریف خود یعنی پیکان برنیامد و ضمن کسب یک تساوی خانگی بدون گل به امتیاز 19 رسید.

اما یک بازی دیگر هم در مسابقات می توانست در معادلات صدرنشینی تاثیرگذار شود. تیم پرسپولیس که به واسطه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا هنوز تعداد بازی های کمتری نسبت به سایر تیم های لیگ دارد، در یازدهمین بازی فصل خود موفق شد به سختی و با گل دقیقه 93 احمد نورالهی با نتیجه 2-1 از سد ماشین سازی قعر جدولی بگذرد و خود را به امتیاز 18 و رده ششم برساند. شاگردان یحیی گل محمدی با ادامه این روند به زودی می توانند خود را به عنوان یک مدعی جدی معرفی کنند.

با توجه به نتایج دیدارهای تیم های بالانشین می توان گفت که تنها تیم بالانشین که در این هفته موفق شد، پرسپولیس بود. هر 5 تیم بالای جدول در بازی های این هفته شان مساوی کرده یا شکست خوردند و در نقطه مقابل، پرسپولیس با شکست ماشین سازی خود را در شرایطی مناسب قرار داد. پرسپولیس که 2 بازی کمتر از تیم های استقلال، سپاهان، صنعت نفت، فولاد و تراکتور دارد، اگر در این 2 بازی خود پیروز شود، به امتیاز 24 می رسد و می تواند در صدر جدول لیگ قرار بگیرد.

در واقع به نظر می رسد مدعیان لیگ بیستم مدام در حال تعارف زدن صدر جدول به همدیگر هستند و هیچکدام هم نمی توانند از فرصت هایی که رقبا در اختیارشان قرار می دهند استفاده کنند و از بقیه مدعیان فاصله بگیرند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز