تلاش مدیران باشگاه ادامه دارد؛

افزایش امید پرسپولیسی‌ها برای حل پرونده بودیمیر

۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۰۸:۴۴:۰۹
کد خبر: ۱۱۲۹۳۲۰
افزایش امید پرسپولیسی‌ها برای حل پرونده بودیمیر
پرونده ماریو بودیمیر که یکی از طلبکاران خارجی به حساب می‌آید، شرایط خاصی را سپری می‌کند.

به گزارش برنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، پرونده ماریو بودیمیر که یکی از طلبکاران خارجی به حساب می‌آید، شرایط خاصی را سپری می‌کند. برای حل این پرونده باید ماه‌ها قبل چاره‌اندیشی می‌شد اما حالا گریبانگیر تیم جدید مدیریتی شده است.  با این حال، هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه بدون وقفه برای یافتن بهترین راهکار ممکن، فعالیت‌های خود را پیش می‌برند. در این زمینه، جعفر سمیعی به همراه سایر ارکان مدیریتی در سکوت کامل خبری، جلسات طولانی و فرسایشی را پشت سر گذاشته‌اند که گاها این جلسات تا ساعات بامدادی ادامه داشت. 

تلاش شبانه‌روزی مدیران باشگاه پرسپولیس برای حل پرونده بودیمیر همچنان ادامه دارد. خطراتی مثل محرومیت یا افزایش جریمه‌های مالی، نگرانی بزرگی برای هواداران پرسپولیس در قبال شکایت این بازیکن کروات به وجود آورده و سمیعی و همکارانش در راس کادر تصمیم‌سازی باشگاه به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند تا به هر شکل ممکن، مشکل حل شود و نگرانی‌ها از طرفداران پرسپولیس دور بماند.

طبق وعده سیدمجید صدری رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تهران، باید منتظر خبرهای خوبی در این پرونده بود. سمیعی مدیرعامل باشگاه نیز امیدوار است در هفته جاری، اتفاقات خوب و امیدوارکننده‌ای رقم بخورد.

نظر شما