صبح امروز؛

هفتاد و هفتمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد

۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۴:۲۲:۴۱
کد خبر: ۱۱۲۹۷۲۷
هفتاد و هفتمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد
هفتاد و هفتمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز با ریاست دکتر سید رضا صالحی امیری، اعضای هیات اجرایی و دیگر مدعوین در سالن شماره 2 کمیته ملی المپیک در خصوص بررسی نهایی شاخص های بودجه توسعه اعتبارات 1400 فدراسیون های ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در ابتدای این نشست رئیس کمیته ملی المپیک ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و امام عزیز  از روسای فدراسیون ها و اعضای مجمع عمومی کمیته و بیانات دلگرم کننده وزیر ورزش و جوانان تشکر و قدردانی نمود.

سپس با توجه به مصوب چهل و هشتمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در خصوص تصویب کلیات شاخص ها، بررسی و اجزاء آن در نشست فوق العاده امروز هیات اجرایی با حضور روسای فدراسیون های والیبال، بسکتبال، وزنه برداری، تکواندو، سه گانه، گلف و کبدی و دکتر سجادی سرپرست کاوران اعزامی به المپیک توکیو و دکتر قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی برگزار شد.

در ادامه پس از بحث و تبادل نظر و اخذ پیشنهادات و نظرات روسای فدراسیونهای حاضر و اعضای هیات اجرایی مقرر شد کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی ضمن لحاظ نمودن پیشنهادات ارائه شده در جلسه فوق العاده بعدی هیات اجرایی با ترکیب افراد حاضر در این نشست، شاخص های نهایی تعیین گردد.

همچنین در جلسه امروز هیات اجرایی از خدمات خسرو قمری در فدراسیون دوچرخه سواری  با اهدا لوح سپاس قدردانی بعمل آمد و از سوی اعضای هیات اجرایی با پیشنهاد کمک های مادی و غیر مادی از سوی رئیس کمیته ملی المپیک به فدراسیونهایی که روز گذشته مورد بازدید دکتر صالحی امیری، اعضای هیات اجرایی و هیات همراه قرار گرفته اند موافقت شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز