مسعود ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

نمی‌شود همه را اخراج کرد/ باید زودتر از این‌ها طلسم را می‌شکستیم

۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۰۶:۱۵:۲۸
کد خبر: ۱۱۳۰۳۳۶
نمی‌شود همه را اخراج کرد/ باید زودتر از این‌ها طلسم را می‌شکستیم
بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: امیدوارم مثل همیشه یک بازی خوب و تاکتیکی ارائه دهیم تا بتوانیم سپاهان را مغلوب کنیم.

مسعود ابراهیم‌زاده، بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان، درخصوص اولین برد تیمش که مقابل نساجی مازندران رقم خورد به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: اتفاقی که باید خیلی زودتر از اینها می‌افتاد رقم خورد و بالاخره این طلسم شکسته شد و ما به پیروزی رسیدیم. اگر در این بازی نمی‌توانستیم ببریم واقعاً کار خیلی سخت می‌شد اما بالاخره این اتفاق افتاد و توانستیم تیم  خوب نساجی مازندران را با سه گل از پیش‌رو برداریم.

او درمورد اشتباهات داوری علیه ذوب‌آهن در این چند هفته و همچنین اخراج یک بازیکن نساجی مازندران و دو نفر از اعضای کادر فنی ادامه داد: در این مدت هر بلایی بوده سر ذوب‌آهن آمده و خیلی از اوقات ما به خاطر اشتباهات داوری نتوانستیم به حق‌مان برسیم. در دیدار با نساجی مازندران به نظر من بازیکن ما نباید اخراج می‌شد زیرا بحث لفظی در همه فوتبال دنیا پیش می‌آید و اگر قرار باشد همه سر این جور مسائل هم اخراج بشوند که نمی‌شود ولی خدا را شکر که حداقل در این دیدار از داوری ضربه خوردیم و به پیروزی رسیدیم و گرنه دلم خیلی می‌سوخت.

بازیکن ذوب‌آهن درخصوص بازی با سپاهان که در این هفته پیش‌رو دارند خاطرنشان کرد: دربی همیشه حساس بوده و با وجود اینکه سپاهان سه گل از شهرخودرو را دریافت کرده اما ما گول چنین موضوعی را نمی‌خوریم. امیدوارم مثل همیشه یک بازی خوب و تاکتیکی ارائه دهیم تا بتوانیم سپاهان را مغلوب کنیم.

ابراهیم‌زاده درخصوص تغییرات مدیریتی افزود: من به عنوان بازیکن نمی‌توانم در این مسئله دخالت کنم و برای آقای محمدی آرزوی موفقیت می‌کنم و به مدیر جدید هم تبریک می‌گویم و امیدوارم هر کس که در راس این باشگاه قرار دارد بتواند روزهای خوبی را برای این تیم خوب و مردمی رقم بزند. همچنین جا دارد از تمام هوادارانی که در این مدت با وجود باخت‌های متعدد ما باز هم پشت ما را خالی نکردند و تنها نگذاشتند تشکر کنیم، آنها دلگرمی ما هستند و برای‌شان می‌جنگیم. مطمئن باشید از این به بعد نتایج در خور شان ذوب‌آهن کسب خواهیم کرد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز