داوود عزیزی:

حضور بازیکنان خارجی و رشد کمی شرکت کنندگان، ارتقا کیفی مسابقات را در پی دارد

۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۵:۱۹:۴۰
کد خبر: ۱۱۳۰۳۹۶
حضور بازیکنان خارجی و رشد کمی شرکت کنندگان، ارتقا کیفی مسابقات را در پی دارد
رئیس فدراسیون تنیس با بیان اینکه اولین فدراسیونی بودیم که نخستین دوره مسابقات بین المللی را برگزار کردیم، نتایج برگزاری این رویداد را به لحاظ کمی و کیفی مثبت توصیف کرد.

به گزارش برنا، داوود عزیزی در حاشیه برگزاری مسابقات جام حذفی تنیس گفت: اولین فدراسیونی بودیم که نخستین دوره مسابقات بین المللی را برگزار کردیم و کیش هم میزبانی خوبی داشت.

او در ادامه رشد کمی بانوان در مسابقات جام حذفی تنیس بانوان را مورد توجه قرار داد و گفت: در این رویداد با رشد ۷۵ درصدی مواجه بودیم به طوری که در بخش مردان ۱۸۳ تیم و در بخش زنان این رقم به ۱۱۲ نفر رسید که ۱۸ نفر خارجی بودند.
 
رییس فدراسیون تنیس توضیحاتی را در خصوص دلایل حضور بازیکنان خارجی در این رقابت ها ارائه کرد و گفت: بر این باور هستیم که حضور تنیسورهای خارجی ضمن اینکه ارتقا کیفی مسابقات را در پی دارد، زمینه تغییر سبک بازی ها را موجب می شود.
 
او با مثبت توصیف کردن برگزاری این مسابقات در رشد کمی و کیفی تنیس کشورمان این نکته را مورد توجه قرار داد که تلاش ما بر این است این روند تداوم پیدا کند.
 
رئیس فدراسیون تنیس درخصوص وضعیت زمین های تنیس گفت: فدراسیون تنیس آکادمی استقلال، مجموعه امجدیه و شهید شیرودی را سال ها در اختیار داشت، اما در حال حاضر هیچکدام را در اختیار نداریم.
 
وی به نقطه نظرات مسئولان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در گرفتن زمین های تنیس اشاره و اظهار داشت: دلیل این شرکت این بود که فدراسیون به تعهداتش عمل نکرده بنابراین زمین ها را در اختیار گرفته است، در همین راستا فدراسیون به تعهداتش عمل و بدهی ٣ میلیاردی را پرداخت کرد.
 
عزیزی خاطرنشان کرد: لازمه توسعه و برنامه ریزی در حوزه قهرمانی در اختیار داشتن زیرساخت های مناسب از جمله زمین تنیس است که درحال حاضر این بستر وجود ندارد.
 
عزیزی توضیح داد: در حال انجام مذاکرات هستیم و معاون توسعه ورزش قهرمانی نیز قول داده تا در این زمینه با شرکت توسعه مذاکره کند و امیدوارم شرکت توسعه و نگهداری تجهیزات ورزشی دراین باره تصمیم جدی بگیرد.
 
وی درباره افزایش بودجه فدراسیون تنیس اظهار داشت: دو بودجه درآمدی و دریافتی از وزارت ورزش و جوانان داریم که یک میلیارد و صد میلیون تومان بودجه دریافتی ما از وزارت ورزش و جوانان است و به سه میلیارد و سیصد میلیون تومان رسیده که رشد خوبی داشته است، ضمن اینکه وظیفه داریم درآمدزایی کنیم.
 
رئیس فدراسیون تنیس در خصوص تعامل با سایر کشورهای صاحب سبک در رشته تنیس برای برگزاری کمپ های مشترک گفت: زمانی که حریفان تمرینی خارجی را برای دو یا سه هفته به ایران آورده تا با تنیسورهای کشورمان تمرین و بازی کنند و از طرف دیگر بازیکنان در مسابقات خارجی شرکت کنند، ما هم باید به آنها کمک کنیم. پیگیر هستیم بازیکنان خارجی به ایران آمده و تمرین کنند که با توجه به معرفی سرمربیان تیم های ملی بانوان ایرانی مذاکراتمان را برای آوردن بازیکنان خارجی انجام دهیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز