کریم بوستانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

استقلال فرصت‌سوزی نکند/ نیمکت‌نشینی مظاهری ریسک بزرگی بود

۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۰۶:۱۵:۲۲
کد خبر: ۱۱۳۰۴۶۱
استقلال فرصت‌سوزی نکند/ نیمکت‌نشینی مظاهری ریسک بزرگی بود
مربی اسبق دروازه‌بانان تیم فوتبال استقلال گفت: حسینی با گلی که در بازی قبل دریافت کرد از نظر روحی شرایط خوبی ندارد و بهتر است که در بازی با نساجی مازندران مظاهری درون دروازه قرار بگیرد.

کریم بوستانی، مربی اسبق تیم فوتبال استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص گلرهای استقلال اظهار داشت: استقلال در حال حاضر 2 دروازه بان خوب دارد. این تیم با توجه به درگیر بودن در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی باید 2 دروازه‌بان طراز اول داشته باشد به همین دلیل رشید مظاهری جذب شد که تصمیم درستی هم بود. حسینی هم که سال‌هاست در استقلال حضور دارد و از باتجربه‌های تیم به حساب می‌آید.

او ادامه داد: مظاهری در دیدارهایی که برای استقلال به میدان رفت عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و اگر الان این تیم در صدر جدول حضور دارد به خاطر عملکرد خوب مظاهری در چند دیدار است که با عکس‌العمل‌های خوبش دروازه تیم را بارها نجات داد. مظاهری ثابت کرده گلر ششدانگی است و در حال حاضر هم بهترین دروازه‌بان فوتبال ایران است و شایستگی فیکس شدن در تیم ملی را دارد. با توجه به عملکرد مظاهری برای من تعجب آور بود که چرا فکری برای بازی با نفت مسجد سلیمان او را نیمکت‌نشین کرد و حسینی را درون دروازه قرار داد. البته فکری سرمربی است و قطعا دلیلی برای تصمیمش داشته اما چون حسینی 2 ماه بازی نکرد و روی نیمکت می‌نشست تصمیم فکری ریسک بزرگی بود که متاسفانه نتیجه خوبی هم نداشت.

بوستانی ادامه داد: الان هم برای فکری سخت است که دروازه‌بان بازی بعدی تیمش را انتخاب کند. وقتی یک دروازه‌بان خوب کار کرده و نمره قبولی گرفته دلیلی ندارد که نیمکت‌نشین شود. از طرف دیگر حسینی هم که رفتاری حرفه‌ای داشته و اعتراضی به نیمکت‌نشینی نکرده پس دلیلی نداشت که دروازه‌بان استقلال تغییر کند. البته شاید هم اتفاقی افتاده که از آن بی‌خبر هستیم اما قطعا با اتفاقات بازی نفت مسجد سلیمان تصمیم‌گیری برای فکری سخت شده است. به نظر من حسینی با گلی که در بازی قبل دریافت کرد از نظر روحی شرایط خوبی ندارد و بهتر است که در بازی با نساجی مازندران مظاهری درون دروازه قرار بگیرد.

مربی اسبق دروازه‌بانان استقلال با بیان اینکه فکری باید بازی‌های را بین گلرهای تیمش تقسیم می‌کرد، افزود: وقتی تیمی 2 دروازه‌بان خوب دارد باید بازی‌های بین آنها تقسیم شود. مثلا اگر مظاهری انتخاب فکری برای لیگ بود می‌توانست در جام حذفی از حسینی استفاده کند.

بوستانی در پایان درباره شرایط تیم استقلال گفت: استقلال شرایط خوبی دارد اما فکری باید حاشیه‌ها را مدیریت کند. استقلال فرصت خوبی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد ولی باید از فرصت‌ها به بهترین شکل استفاده کند. این تیم در 2 هفته اخیر فرصت داشت فاصله‌اش را با سایر مدعیان بیشتر کند اما این فرصت از دست رفت. امیدوارم استقلال بتواند ثبات بیشتری داشته باشد و قهرمانی را از آن خود کند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز