در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا مطرح شد؛

آذربایجان حریف تدارکاتی ایران

۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۲۳:۴۰:۲۳
کد خبر: ۱۱۳۱۱۲۷
آذربایجان حریف تدارکاتی ایران
سرمربی تیم‌ بوکس جوانان ایران از برگزاری اردو و مسابقات تدارکاتی با تیم‌ ملی آذربایجان خبر داد.

رضا مهدی‌پور، سرمربی تیم ملی بوکس جوانان، درباره آخرین وضعیت ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات جهانی لهستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: مسابقات جهانی حدودا از 20 فروردین تا چهارم اردیبهشت 1400 برگزار خواهد شد. تا به امروز سه مرحله اردو در شهرهای کردستان، قم و جزیره کیش برگزار کردیم و مرحله چهارم را هم از 25 بهمن در مجموعه ورزشی باشگاه انقلاب استارت خواهیم زد. چهارم اسفند نیز تیم‌ملی آذربایجان برای برگزاری اردوی مشترک به ایران خواهد آمد که در نهایت برای سنجش و آنالیز میزان آمادگی بوکسورها یک مسابقه درون اردویی نیز با هم خواهیم داشت که در پایان این مسابقات ارنج اصلی تیم را انتخاب خواهیم کرد.

او با اشاره به رقبای اصلی ایران در مسابقات پیش‌رو اضافه کرد: مسابقات در سطح جهانی است و طبیعتا رقبا هم جهانی هستند اما اصلی‌ترین‌ها که در بوکس هم جزو قدرت‌ها به شمار می‌روند کشورهایی مانند هند، قزاقستان، ازبکستان و کوبا هستند. این کشورها هم در حال حاضر اردوهای آمادگی خود را سپری می‌کنند، در مجموع مسابقات پیش‌رو رقابت‌های سختی است و بوکس ایران هیچ وقت در سطح جهانی صاحب مدال نشده اما ما تلاش خواهیم کرد بازی‌های خوبی را ارائه بدهیم.

مهدی‌پور با اشاره به مسابقات لیگ گفت: فدراسیون بوکس در ایام کرونا جزو پرکارترین فدراسیون‌هاست. فکر می‌کنم بوکس تنها رشته‌ای است که اردوهای مشترک با کشورهای خارجی برگزار می‌کند و الان هم در تدارک برگزاری مسابقات لیگ است، رقابت‌هایی که قطعا می‌تواند پشتوانه مناسبی برای تیم ملی باشد. 3

نظر شما