تراکتور- پرسپولیس

در سایه غم بزرگ

۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۰۷:۴۵:۵۷
کد خبر: ۱۱۳۱۶۷۵
در سایه غم بزرگ
پرسپولیسی‌ها که هنوز در شوک فوت ناگهانی مهرداد میناوند بودند، در آستانه بازی مهم برابر تراکتور در شوک از دست دادن علی انصاریان برای بازی برابر قرمزهای تبریزی آماده می‌شوند.

به گزارش برنا، پرسپولیس پس از پیروزی برابر ماشین سازی خود را برای جدال برابر دیگر نماینده آذربایجان در لیگ برتر آماده کرده در حالی به تبریز سفر کرد که امیدوار بود با رسیدن خبرهای خوش از تهران از وضعیت علی انصاریان با روحیه بالایی برای دیدار برابر تراکتور آماده شوند حالا پس از شوک دوم روبروی حریف تبریزی خود به میدان می‌روند.

در حالی که پرسپولیسی‌ها تحت تاثیر اتفاق تلخی که برای مهرداد میناوند رخ داد برابر ماشین سازی به میدان رفتند و با وجود این که در آن دیدار به پیروزی رسیدند اما تاثزات منفی آن حادثه دلخراش در ساق پاهای سرخ‌پوشان مشهود بود و حالا اتفاق تلخ دیگری باعث شده پرسپولیسی‌ها شوکه و ناراحت در تبریز برابر حریف خود به میدان بروند.

پرسپولیس در هفته‌ای که اکثر مدعیان بالای جدولی در دیدار برابر حریفان خود امتیاز از دست داده بودند، درحالی به پیروزی دست پیدا کردند که این برد باعث صعود چند پله‌ای تیم گل‌محمدی در جدول رده‌بندی شد تا سرخ‌پوشان که با 2 بازی کمتر نسبت به رقبا در رقابت با بالانشینان بودند حالا شرایط بهتری را نسبت به هفته‌های قبل در جدول رده‌بندی داشته باشند.

در چنین شرایطی و در حالی که به نظر می‌رسد این دیدار نیز تحت تاثیر شوک وارد شده به پرسپولیسی‌ها از حال و هوای ویژه‌ای برخوردار است در اولین بازی از هفته چهاردهم تقابل ویژه‌ای را در تبریز بین شاگردان یحیی گل‌محمدی و یاران مسعود شجاعی شاهد خواهیم بود، دیداری که می‌تواند از جذابیت‌ها و تقابل‌های زیادی برخوردار باشد.

سرخ‌ها در شرایطی برای دیدار برابر تراکتور راهی تبریز شدند که همچنان محمدحسین کنعانی‌زادگان را به دلیل مصدومیت در جمع خود ندارند و در غیاب این مدافع شاخص و ملی پوش خود برای بازی مهم‌شان آماده می شوند. این در حالی است که به نظر می رسد در تبریز نیز خلا این مدافع سرخ ها با حضور کمال کامیابی نیا در کنار سیدجلال حسینی پر خواهد شد.

این در حالی است که با توجه به شرایط خاص حاکم برای این بازی و مهره هایی که حریف از آنها در ترکیب خود سود می برد، پیش بینی ایجاد یکی دو تغییر در ترکیب اصلی پرسپولیس در برابر تراکتور از سوی کادرفنی برای بازی امروز دور از ذهن نیست.

در آن سوی میدان پیش بینی می شود تراکتوری که در چند هفته اخیر روی نوار ناکامی حرکت می کند، در این دیدار با بازگشت دروازه بان مصدوم خود به شرایط بازی، به احتمال فراوان محمدرضا اخباری را در درون دروازه خود خواهد دید. این در حالی است که با توجه به تداوم محرومیت سعید مهری و 4 اخطاره شدن حمید بوحمدان، مسعود شجاعی هم با تغییراتی تیمش را برای تقابل با پرسپولیس به میدان خواهد فرستاد.

پرسپولیسی‌ها که همچنان عزادار مهرداد میناوند بودند و حالا داغ جدیدی بر دل می‌بینند تا با دلی غم زده و مملو از درد به میدان بروند. تنها دلخوشی امروز پرسپولیس شادی روح مهرداد و علی است؛ دو ستاره‌ای که  خیلی زود در آسمان فوتبال ایران و پرسپولیس غروب کرد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز