امروز صورت گرفت؛

برگزاری نشست روسای هیات‌های فدراسیون همگانی

۱۳۹۹/۱۱/۱۶ - ۱۴:۲۵:۳۴
کد خبر: ۱۱۳۱۹۷۴
برگزاری نشست روسای هیات‌های فدراسیون همگانی
نشست روسای هیات‌های فدراسیون همگانی در مشهد برگزار شد.

به گزارش برنا، با حضور رئیس فدراسیون ورزش های همگانی در مشهد گردهمایی روسای هیات های ورزش همگانی استان های سراسر کشور روز پنجشنبه برگزار شد.

در این گردهمایی که به میزبانی هیات ورزش همگانی استان خراسان رضوی برگزار شد، امیر آذریان به عنوان میزبان این گردهمایی ضمن خوشامد به روسای هیات ها گفت: تمام تلاشمان را کردیم تا بتوانیم میزبان خوبی برای روسای هیات ها در دیار امام مهربانی ها باشیم و امیدوارم بتوانیم به پیشرفت و توسعه ورزش همگانی کمک کنیم. 

در ادامه افشین ملایی رئیس فدراسیون نیز با تبریک دهه مبارک فجر از هیات های استانی به عنوان بازوان اصلی فدراسیون نام برد و ابراز امیدواری کرد که با همکاری و تعامل بین فدراسیون و هیات ها شاهد پیشرفت و توسعه بیشتر ورزش همگانی نسبت به قبل باشیم. 

افشین ملایی در ادامه تاکید کرد: توسعه و پیشرفت ورزش همگانی نیاز به یک کار حرفه ای و تیمی است. ما در فدراسیون یک تیم هستیم که می خواهیم در جهت منافع ملی قدم برداریم. 

در ادامه این نشست روسای هیات های استانی نقطه نظرات خود در مورد برنامه هایشان را تشریح و ابراز امیدواری کردند با حمایت فدراسیون بتوانند در راستای پیشرفت و توسعه ورزش همگانی گام بردارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز