در ادامه رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر؛

رسول همچنان می‌تازد؟/ همسایه‌ها در دربی جنوبی‌ها به هم رسیدند

۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۰۵:۳۰:۱۱
کد خبر: ۱۱۳۱۹۸۶
رسول همچنان می‌تازد؟/ همسایه‌ها در دربی جنوبی‌ها به هم رسیدند
رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر امروز با برگزاری چند بازی دیگر پی گیری می شود و قرار است بازی های جذابی در شهرهای محتلف ایران برگزار شود.

به گزارش برنا؛ در حالی که تنور رقابت‌های این فصل لیگ برتر حسابی داغ است و تیم‌ها رقابت شدید و نزدیکی با هم دارند، کار خود را در هفته چهاردهم پی گیری می کنند.

آلومینیوم اراک- سایپا

رسول همچنان می‌تازد؟

شاگردان رسول خطیبی پس از پیروزی دلچسب و شیرین برابر تراکتور، حالا در دیداری خانگی برای بازی در برابر سایپا آماده می‌شوند. اراکی‌ها که چند هفته‌ای است روی نوار موفقیت حرکت می‌کنند، از 13 بازی قبلی خود صاحب 18 امتیاز شده اند و حالا با روحیه ای بالا آماده پذیرایی از سایپا و شاگردان ابراهیم صادقی هستند. این در حالی است که نارنجی‌پوشان در آخرین دیدار خود در لیگ برابر گل‌گهر شکست خوردند و برای جبران آن شکست راهی اراک می‌شوند. شاگردان صادقی پس از قبول شکست برابر تیم امیر قلعه‌نویی، 16 امتیازی باقی ماندند. در چنین شرایطی تقابل امروز دو تیم در اراک شکل خواهد گرفت.

پیکان- ماشین‌سازی‌تبریز

جنگ ماشینی تهران!

پس از بازی پرحاشیه‌ای که پیکان در اهواز برابر فولاد داشت شاگردان مهدی تارتار امروز بازی چهاردهم خود را در تهران برگزار می‌کنند. پیکانی‌ها که در بازی پرحرف و حدیث در اهواز برابر فولاد به تساوی رضایت دادند در بازی امروز خود باید برابر شاگردان سعید اخباری به میدان بروند. پیکانی‌ها که پیش از بازی‌های دیروز با کسب 17 امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند در شرایطی برابر ماشین‌سازی به میدان می‌روند که حریف امروز تیم تارتار در بازی قبل خود در حالی که تا ثانیه‌های پایانی یک امتیاز ارزشمند را از پرسپولیس گرفته بودند گرفتار تجربه شاگردان گل‌محمدی شدند و با گل دیرهنگامی بازی را به قرمزهای تهرانی واگذار کردند تا بدین‌ترتیب دست خالی این بازی را به پایان برسانند. با شکستی که برابر پرسپولیس برای ماشین‌سازی به ثبت رسید، این تیم کماکان بدون پیروزی و با کسب تنها 4 امتیاز قعرنشین لیگ برتر محسوب می‌شود.

گل گهرسیرجان- نفت‌ مسجدسلیمان

تقابل تماشایی در سیرجان

پس از پیروزی شیرینی که در تهران برای شاگردان امیر قلعه نویی به ثبت رسید، حالا گل‌گهری‌ها امیدوارند در بازی خانگی امروز خود با دست پر میدان را ترک کنند. گل‌گهری‌ها در بازی قبل خود موفق شدند با یک گل از سد ساپیا عبور کرده و 3 امتیاز مهمی را به دست آورند و عدد امتیازات خود را پس از آن برد، به 18 برسانند و به نوعی به رقابت‌شان در جمع مدعیان ادامه دهند. شاگردان قلعه نویی برای بازی امروز باید به مصاف نفت مسجدسلیمان بروند، تیمی که در بازی اخیرشان در لیگ برتر در خانه روز سختی را برای استقلال محمود فکری رقم زد و در نهایت در آن دیدار به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند. نفتی ها در حال حاضر 17 امتیازی هستند و تلاش می‌کنند از حریف قدر امروز خود در هفته چهاردهم امتیاز بگیرند.

صنعت نفت آبادان- فولاد خوزستان

همسایه‌های همشهری به هم رسیدند

در دیداری تمام جنوبی، امروز در آبادان بازی ویژه‌ای برگزار می‌شود و دو تیم صنعت‌نفت آبادان و فولاد خوزستان به مصاف هم می روند.

آبادانی‌ها که امسال نتایج خوبی را در لیگ برتر کسب کرده‌اند و جایگاه خوبی را در جمع تیم‌های بالانشین این فصل به خود اختصاص داده‌اند، امروز در دیداری خانگی روبروی فولاد و یاران نکونام به میدان می‌روند. آبادانی‌ها  که هفته قبل امیدوار به کسب هر 3 امتیاز دیدار برابر مس رفسنجان در بازی هفته قبل خود بودند در نهایت برابر این حریف‌شان به تساوی بدون گل رضایت دادند تا با یک امتیاز به آبادان بازگردند. نفتی‌ها که بدون احتساب نتایجی که در بازی‌های دیروز برگزار شد با کسب 22 امتیاز در رده دوم را به خود اختصاص داده‌اند در شرایطی برابر فولاد به میدان می‌روند که در تلاش هستند برنده این دیدار تمام جنوبی در هفته چهاردهم شوند. در آن سوی میدان نکونام و تیمش پس از توقف خانگی در برابر پیکان 19 امتیازی شدند تا پله چهارم جدول رده بندی را به خود اختصاص دهند. با توجه به شرایط دو تیم در جدول می توان این دیدار را تقابل همسایه های بالانشین نامید. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز