استقلال تهران یک- نساجی مازندران صفر

شلیک ۳ امتیازی اسماعیلی/ استقلال به صدر بازگشت

۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۱۷:۵۷:۳۷
کد خبر: ۱۱۳۲۴۱۰
شلیک ۳ امتیازی اسماعیلی/ استقلال به صدر بازگشت
تیم فوتبال استقلال تهران مقابل نساجی مازندران به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش برنا؛ تیم‌های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران از ساعت 17 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و این رقابت با تک گل فرشید اسماعیلی به سود تیم استقلال به پایان رسید تا شاگردان محمود فکری 26 امتیازی شوند و صدر جدول را از سپاهان اصفهان پس بگیرند.

بازی با حضور پرتعداد بازیکنان استقلال در نیمه حریف آغاز شد و آبی‌پوشان از همان ابتدا سعی کردند حریف را تحت فشار بگذارند. این فشار منجر به ایجاد موقعیت خطرناکی نشد اما روی یک ضربه کرنر، سیاوش یزدانی می‌توانست در دقیقه 6 با ضربه‌ای دقیق‌تر دروازه نساجی را باز کند اما ضربه سر او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت. در ادامه استقلالی‌ها همان شیوه ابتدای بازی را در پیش گرفتند اما نمی‌توانستند موقعیت خطرناک ایجاد کنند.

بازیکنان نساجی هم که دفاع پرتعداد در دستور کارشان بود، وقتی توپ در اختیار مدافعان استقلال قرار می‌گرفتند پرس از بالا را انجام می‌دادند و بلافاصله بعد از عبور توپ از خط میانه، عقب می‌کشیدند تا در یک سوم دفاعی خودشان دفاع را شروع کنند. استفاده از ضدحملات در دستور کار نساجی بود اما سرعت کافی برای انتقال توپ از دفاع به حمله در این تیم دیده نمی‌شد.

در 15 دقیقه پایانی نیمه فشار استقلالی‌ها بیشتر شد و تعداد پاس‌هایشان هم در پشت محوطه جریمه حریف افزایش یافت اما باز هم آبی‌پوشان در رسیدن به درون محوطه جریمه موفق نبودند و در معدود دفعاتی که توپ را به محوطه جریمه نساجی می‌رساندند موقعیت با بی‌دقتی مهاجمان یا تلاش مدافعان از بین می‌رفت. بازیکنان نساجی هم در آخرین دقایق نیمه روی یک ضدحمله صاحب یک ضربه آزاد شدند اما این ضربه آزاد را محمدرشید مظاهری به خوبی دفع کرد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

777

در روزی که سپاهان با برد مقابل ذوب‌آهن، صدر جدول را از استقلال گرفته بود، آبی‌های تهران برای کسب سه امتیاز، نیمه دوم را هم هجومی آغاز کردند. نساجی در این نیمه، برنامه مشابه با نیمه نخست را داشت و با دفاع از روی نیمه خود و ضدحملات، چشم به گلزنی دوخته بود. مهدی قایدی در این نیمه هم با حرکت در عرض و شوت سعی در باز کردن دروازه نساجی داشت اما راه به جایی نبرد.

تلاش استقلالی‌ها تا دقیقه 86 بی‌نتیجه بود. در این دقیقه، فرشید اسماعیلی با یک شوت از پشت محوطه جریمه توانست طلسم دروازه نساجی را بشکند و گل نخست بازی را به ثمر برساند. آبی‌ها در دقیقه 88 هم صاحب یک ضربه پنالتی شدند که قایدی این پنالتی را به صورت چیپ به تیر افقی دروازه زد و در برگشت هم نتوانست توپ را به گل تبدیل کند. در نهایت بازی با همان یک گل به پایان رسید تا مجید جلالی، سرمربی نساجی، هم سومین باخت متوالی خود را با این تیم تجربه کند.

داور: موعود بنیادی‌فر

کمک‌ها: محمدرضا منصوری و فرزاد بهرامی

کارت زرد: محمد دانشگر، بابک مرادی، محمد نادری، فرشید اسماعیلی و وریا غفوری (استقلال)، علی داوران، مهرداد بایرامی و سعید غلامعلی بیگی (نساجی)

استقلال تهران: محمدرشید مظاهری، عارف غلامی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، وریا غفوری (75-سیداحمد موسوی)، بابک مرادی (2+90- مسعود ریگی)، مهدی مهدی‌پور، داریوش شجاعیان (46- محمد نادری)، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

سرمربی: محمود فکری

نساجی مازندران: حسین خطیر، حامد شیری، بهزاد داوودی، سعید بیگی، مصطفی جوادیان، حسن نجفی، میلاد کمندانی (58- مهرداد بایرامی)، علی داوران (84- محمد عباسی)، محمدحسین باباگلی (58- ایوب کلانتری)، فرزاد زامهران و عبدالکریم اسلامی (66- عرفان گل‌محمدی  و 84- مجتبی بیژن).

سرمربی: مجید جلالی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز