به میزبانی سازمان تربیت بدنی ارتش؛

مسابقه دوستانه بوکس نیروهای مسلح با تیم ملی سوریه برگزار شد

۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۴:۴۹
کد خبر: ۱۱۳۲۹۶۵
مسابقه دوستانه بوکس نیروهای مسلح با تیم ملی سوریه برگزار شد
دیدار تدارکاتی تیم‌های بوکس نیروهای مسلح و تیم ملی سوریه در حضور مسئولان ورزش در نیروهای مسلح، رئیس فدراسیون بوکس و پیشکسوتان این رشته برگزار گردید.

به گزارش برنا، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در یک مسابقه تدارکاتی تیم بوکس نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران میزبان تیم ملی بوکس سوریه بود.

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس، امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش، امیر سرتیپ دوم محمد داود صارمی رئیس هیات بوکس نیروهای مسلح، حمیدرضا قبایی‌زاده دبیر فدراسیون، علیرضا استکی سرمربی تیم ملی و تعدادی از پیشکسوتان و بزرگان بوکس کشور و همچنین مسئولان ورزش با حضور در سالن مسابقات، این رقابت را از نزدیک تماشا کردند.

این دیدار در ۷ وزن برگزار شد و در نهایت بوکسورهای تیم نیروهای مسلح با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری دست یافتند.

در این برنامه که در محل مجموعه ورزشی ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، از خانواده شهید مدافع حرم حسین همتی تجلیل شد و از تعدادی از نام آوران و قهرمانان اسبق بوکس، داوران و مسئولان این رشته تقدیر به عمل آمد.همچنین هدیه‌ای هم به رسم یادبود به بوکسورهای تیم سوریه اهدا شد.

میزبانی هیات بوکس نیروهای مسلح بسیار عالی و بدون هیچ کم و کاستی صورت گرفت و در پایان این دیدار رئیس فدراسیون بوکس از زحمات سرتیپ دوم محمد داود صارمی و مجید عباس‌زاده تقدیر و تشکر کرد.

ملی پوشان بوکس سوریه که اردوی دو هفته‌ای در کشورمان برگزار کردند پس از دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی بوکس و تیم منتخب ارتش، امروز (شنبه) ایران را ترک کردند.

تیم بوکس نیروهای مسلح این امکان را دارد که سال آینده در مسابقات جهانی نظامیان جهان(سیزم) حضور پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز