مصدومیت به ضرر دیاباته شده است؛

شیخ استقلالی‌ها، حاضر همیشه غایب!

۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۲۳:۴۵:۳۸
کد خبر: ۱۱۳۳۶۲۱
شیخ استقلالی‌ها، حاضر همیشه غایب!
دیاباته در طول دوران حضورش در استقلال بازی‌های زیادی را از دست داده و از ابتدای فصل بیستم فقط در 2 بازی از ابتدا در ترکیب قرار گرفته و نسبت به آمار خود در فصل نوزدهم هم عقب است.

به گزارش برنا؛ مصدومیت‌های شیخ دیاباته، آقای گل لیگ نوزدهم، بلای جان تیم فوتبال استقلال تهران شده است. درست است که این مهاجم دوست‌داشتنی هر وقت برای استقلال بازی کرده مفید بوده و توانسته مثمرثمر باشد اما مصدومیت‌های پی در پی او حسابی باعث عصبانیت استقلالی‌ها شده است.

شیخ دیاباته که فصل گذشته توانست عنوان آقای گلی را در لیگ نوزدهم به دست بیاورد، شروع لیگ بیستم را از دست داد. او که خیلی دیر به تمرینات استقلال اضافه شد به دلیل اضافه وزن و ناآمادگی در بازی‌های ابتدایی تیمش در ترکیب اصلی قرار نمی‌گرفت. محمود فکری به دلیل اینکه دیاباته هنوز به آمادگی ایده‌آل نرسیده دقایق کوتاهی به دیاباته بازی می‌داد تا اینکه این مهاجم در تمرین قبل از دیدار با تیم پیکان دچار مصدومیت شد و چند هفته از لیگ را از دست داد. دیاباته بعد از چند بازی غیبت در ترکیب استقلال در نیمه دوم دربی پایتخت به میدان رفت و نتوانست عملکرد خوبی هم داشته باشد.

مهاجم گلزن آبی‌ها در هفته یازدهم و در دیدار مقابل تراکتور توانست اولین گل خود را به ثمر برساند. این بازیکن در 14 هفته‌ای که از لیگ بیستم سپری شده تنها در 2 دیدار برابر تراکتور و سایپا فیکس بوده و فقط دو گل مقابل پرشورها به ثمر رسانده است.

دیاباته قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان در هفته سیزدهم دوباره مصدوم شد تا برای دومین بار در طول این فصل مصدومیت را تجربه کرده باشد. آقای گل فصل گذشته لیگ برتر بازی‌های هفته سیزدهم و چهاردهم استقلال را از دست داد و رسیدنش به دیدار با سپاهان هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در واقع دیاباته در 14 بازی سپری شده تنها 6 بار در ترکیب استقلال به میدان رفته که فقط 2 بار فیکس بوده است.

این مهاجم گلزن که محبوبیت زیادی نزد هواداران استقلال دارد در طول دوران حضورش در جمع آبی‌پوشان بازی‌های زیادی را از دست داده و از ابتدای فصل بیستم فقط در 2 بازی از ابتدا در ترکیب قرار گرفته و نسبت به آمار خود در فصل نوزدهم هم عقب است.

در واقع مصدومیت‌های دیاباته یکی از دغدغه‌های بزرگ کادر فنی استقلال است و آن‌ها براین باورند که شیخ به دلیل تاثیرگذاری که فصل پیش در استقلال داشت باید بتواند در این فصل هم به همان منوال پیش برود و بازی‌های پرتکراری درترکیب آبی‌ها انجام دهد.

در حقیقت فکری توقع دارد شیخ همچون فصل قبل مردی کلیدی در خط آتش باشد و اما او بعد از گذشت 14 هفته تنها 2 گل آن هم در بازی با تراکتور به ثمر رسانده و فعلا نقشی که در استقلال ایفا کرده مثل یک حاضر همیشه غایب است. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز