پرسپولیس تهران- مس رفسنجان

دورخیز برای صدر/ مس سرخ می‌شود؟!

۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۲۳:۴۵:۱۶
کد خبر: ۱۱۳۴۳۰۹
دورخیز برای صدر/ مس سرخ می‌شود؟!
در تک بازی که امروز قرار است در لیگ برتر برگزار شود، شاگردان گل‌محمدی در دیداری معوقه از هفته نهم لیگ برتر برابر حریف سرسخت و سختکوشی به میدان می‌روند.

به گزارش برنا؛ در حالی که اکثر تیم‌های حاضر در لیگ بیستم در حال حاضر آمار 14 بازی را برای این فصل به ثبت رسانده‌اند، شاگردان یحیی گل‌محمدی امروز در یکی از بازی‌های معوقه خود باید در مقابل مس رفسنجان به میدان بروند، دیداری خانگی برای سرخ‌ها که کسب امتیازات کامل آن از نان شب هم برای پرسپولیسی‌ها واجب‌تر است.

پرسپولیسی‌ها اگرچه به خاطر شوک ناشی از اتفاقات تلخی که برای مهرداد میناوند و علی انصاریان رخ داد در شرایط روحی و روانی خاص در دو بازی اخیرشان به میدان رفتند اما در این بازی‌ها ضمن نمایش فوتبالی خوب موفق شدند تا 6 امتیاز حساس را از تیم‌های تبریزی حاضر در لیگ برتر گرفته و با این 2 پیروزی پرش چند پله‌ای را در جدول رده‌بندی لیگ برتر داشته باشند و امیدواری‌های زیادی را برای کسب قهرمانی در نیم فصل بدست آورند.

شاگردان یحیی پس از پیروزی در ثانیه‌های پایانی دیدار برابر ماشین سازی، در حالی در تبریز مقابل تراکتور به میدان رفتند که نمایش فوتبالی فوق‌العاده‌ای را مقابل این تیم نشان دادند. هرچند پس از سوت پایان این دیدار، برد یک بر صفر برای پرسپولیسی‌ها به ثبت رسید اما تبریزی‌ها خیلی خوش شانس بودند که شکست سنگین‌تری را تجربه نکردند!

پس از این 2 برد، پرسپولیسی‌ها در تلاش هستند برابر حریف دیگر خود که قرار بود در هفته نهم مقابلش به میدان بروند، در دیداری معوقه برد دیگری را به دست آوردند تا با سومین برد متوالی در دیدارهای اخیر راه و مسیر خود را برای حضور در صدر جدول هموار سازند.

پرسپولیس در این دیدار حریف سرسخت و سخت‌کوشی را روبروی خود می‌بینید. مس رفسنجان که اولین فصل حضورش را در لیگ برتر پشت سر می‌گذارد، در حالی باید در برابر سرخ‌پوشان به میدان بروند، که این تیم در طول این فصل نتایج قابل قبولی را برای خود به ثبت برساند و با وجود جوانی و تجربه کمتری که بازیکنان این تیم در مقایسه با دیگر تیم های حاضر در لیگ برتر برخوردار هستند، نمایش فوتبالی ویژه‌ای را از خود ارائه داده‌اند و پرسپولیس نباید به هیچ عنوان این تیم را حتی در استادیوم آزادی دست‌کم بگیرد.

مسی‌ها در شرایطی روبروی پرسپولیس قرار می‌گیرند که در دیدارهای اخیرشان در لیگ برتر بدون شکست حریفان خود را پشت سر گذاشته‌اند. آخرین شکست آن‌ها به هفته هشتم برابر سپاهان برمی‌گردد و پس از آن در حالی که بازی‌شان مقابل پرسپولیس به خاطر حضور سرخ‌ها در فینال لیگ قهرمانان به تعویق افتاد، در 5 بازی متوالی نتایج درخشانی را کسب کرده‌اند. برد در مقابل شهرخودرو در دیداری خارج از خانه، تساوی در رفسنجان مقابل صنعت‌نفت، پیروزی 3 بر 2 در خارج از خانه روبروی شاگردان مهدی تارتار، پیروزی مقابل ماشین‌سازی تبریز و تساوی یک- یک برابر فولاد در اهواز، نتایج ویژه‌ای است که مسی‌ها از هفته دهم تا قبل از بازی معوقه‌شان در مقابل پرسپولیس به دست آورده‌اند.

پرسپولیس در این دیدار حامد لک، گلر اول خود را به خاطر محرومیت در اختیار ندارد و قرار است پس از مدت‌ها حراست از قفس توری سرخ‌ها به بوژیدار رادوشوویچ سپرده شود. پیش‌بینی می‌شود غیر از این تغییر اجباری، یحیی گل‌محمدی تغییر دیگری را در ترکیب اصلی تیمش برای این دیدار ایجاد نکند. از اردوی حریف پرسپولیس خبر می‌رسد شاگردان محمد ربیعی با وجود این که بازیکن محرومی ندارند اما به احتمال فراوان قادر به استفاده از حامد نورمحمدی، کاپیتان خود، نیستند.

پرسپولیسی‌ها عزادار فوت تلخ دو ستاره سابق خود، در این دیدار نیز با لباس‌های مشکی به نشانه سوگواری به میدان می‌روند و امیدوار هستند سومین برد متوالی‌شان در دیداهای اخیر را کسب کرده و ضمن بهبود شرایط‌شان در جدول، 3 امتیاز این دیدار را نیز به روح ستاره‌های فقید خود هدیه کنند. 2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز